درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 01:30   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12306صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 8 مرداد 1393 - 14:50
تعریف روابط عمومی در دستگاه ها دارای تعریفی نظام مند نیست
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی: - مهمترین نقش روابط عمومی ها، آموزش است که در این زمینه می تواند بسیار کارساز باشد. روابط عمومی ها می توانند به کنشگران سازمانی و ادارات آموزش دهند که چگونه با مردم تعامل و برنامه ریزی کنند تا مردم بتوانند با مدیران و کارمندان در ارتباط باشند.
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شارا مهمترین نقش روابط عمومی ها را آموزش دانست و اظهار داشت:" مهمترین نقش روابط عمومی ها، آموزش است که در این زمینه می تواند بسیار کارساز باشد. روابط عمومی ها می توانند به کنشگران سازمانی و ادارات آموزش دهند که چگونه با مردم تعامل و برنامه ریزی کنند تا مردم بتوانند با مدیران و کارمندان در ارتباط باشند."


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران_(شارا)، «عبدالوحید فیاضی» نماینده مردم شهرستان نور و محمود آباد با بیان اینکه مراجعه زیاد ارباب رجوع به نمایندگان مجلس یکی از موانع قانون گذاری است، گفت:" هر اندازه میزان ارباب رجوع کمتر باشد، نماینده مجلس فرصت بیشتری برای فکر کردن، بازنگری در قانون، نظارت درست تر و تحلیل مشکلات اجتماعی را بیشتر خواهد داشت و برای قانون گذاری کارآمدتر خواهد بود. ما امروزه شاهد آن هستیم که مراجعه زیاد ارباب رجوع به نمایندگان مجلس یکی از موانع برای قانون گذاری است."


نماینده مردم شهرستان نور و محمود آباد افزود:" روابط عمومی ها می توانند در زمینه تکریم ارباب رجوع کارساز باشند و به مدیران مشاوره بدهند. به عنوان مثال اینکه سازمان ها می توانند از سیستم های ماشینی و الکترونیکی استفاده و از روش های حضوری پرهیز کنند ."


وی با اعتقاد بر اینکه روابط عمومی ها می توانند نقش های میانبر زیادی را برای مدیران اجرا کنند، عنوان کرد:" روابط عمومی می تواند نقش میانبر را برای مدیران اجرا کنند و از طرفی دیگر می توانند با ارتباط با نمایندگان مجلس، مشکلات مردم و دستگاه را منتقل نمایند و به جای اینکه تعداد زیادی از ارباب رجوع به ما مراجعه کنند، یک مدیر روابط عمومی می تواند بخشی از مشکلات را به نماینده مجلس منتقل کند."


«فیاضی» با اشاره به اینکه تعریف روابط عمومی در دستگاه ها دارای تعریفی نظام مند نیست، تصریح کرد:"البته تعریف روابط عمومی در دستگاه های ما دارای تعریفی نظام مند نیست. برخی از سازمان ها روابط عمومی را مرکزی برای انجام کارهای ویترینی می دانند، در صورتی که فلسفه روابط عمومی، بهینه سازی فعالیت های سازمان، شفاف سازی و تسهیل ارتباط بین کنشگران یک سازمان است."
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد