درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1228صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 4 مرداد 1391 - 13:27
مشاور استاندار و رییس روابط عمومی استانداری یزد/ سند جامع توسعه روابط عمومی های استان یزد تدوین می‌شود
سید عبدالمجید قائم محمدی عصر امروز در سومین همایش روابط عمومی های این استان گفت: این موضوع در نشست اخیر دست اندرکاران شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با استاندار یزد مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت. وی تدوین این سند را گامی موثر برای ارتقای جایگاه روابط عمومی های استان و دستیابی به اهداف مورد نظر در این بخش بیان کرد و خواستار همکاری تمامی مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها در این زمینه شد.
  

 مشاور استاندار و رییس روابط عمومی استانداری یزد گفت: با همکاری مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه های این استان، سند جامع توسعه روابط عمومی های یزد تدوین می شود.

به گزارش  شارا، سید عبدالمجید قائم محمدی عصر امروز در سومین همایش روابط عمومی های این استان گفت: این موضوع در نشست اخیر دست اندرکاران شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با استاندار یزد مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت.

وی تدوین این سند را گامی موثر برای ارتقای جایگاه روابط عمومی های استان و دستیابی به اهداف مورد نظر در این بخش بیان کرد و خواستار همکاری تمامی مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها در این زمینه شد.

وی از ارتقای جایگاه روابط عمومی های وزارتخانه ها بر اساس مصوبه هیات دولت خبر داد و تصریح کرد: این امر موجب بهبود جایگاه روابط عمومی در دستگاه های اجرایی می شود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در بخش دیگری از سخنانش، خواستار نگرش مثبت برخی مدیران نسبت به روابط عمومی ها شد و گفت: یکی از شاخصه های موفقیت سازمان ها و دستگاه ها، داشتن روابط عمومی قوی است و دستگاه هایی موفق خواهند بود که به این بخش توجه ویژه داشته باشند.

محمد مهدی زارع، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد هم در این همایش با تاکید بر ضرورت انتقال واقعیات در امر اطلاع رسانی، روابط عمومی را یک علم توصیف کرد و اظهار داشت: جامعه ای موفق است که بتواند مطالب خود را بدرستی و بموقع مطرح کند.

استاد دانشگاه و صاحب نظر معارف قرآنی نیز در این همایش با اشاره به دیدگاه اسلام و قرآن در خصوص تبلیغ، ضمن تاکید بر پرهیز از بزرگ نمایی در تبلیغ، افزود: " تبلیغ " بمعنای رساندن و اطلاع رسانی می باشد و " تدلیس " به معنی فرار از واقعیات است که سیاه نمایی را به دنبال دارد.

محمد رضا شایق با بیان اینکه یکی از روش های علم تبلیغ، سیر از مصداق به مفهوم است و باید برای رساندن پیام خود از مصداق استفاده کنیم، گفت: گفتن واقعیت اصل اول در تبلیغ است و اگر این اصل رعایت شد اعتماد مردم جلب می شود.

وی بهترین روش تبلیغ در دین اسلام را بهره گیری از قرآن دانست و افزود: اسلام برای ریزترین امور زندگی نیز برنامه ریزی داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف را یادآور شد و با اشاره به توطئه های دشمنان در کمرنگ جلوه دادن آن گفت: نقش روابط عمومی ها برای مقابله با این ترفندهای دشمن مهم و اساسی است و روابط عمومی ها باید پیشرفت ها و موفقیت ها را بیان کنند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد