درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 04:32   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12256صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 5 مرداد 1393 - 17:12
وبلاگ نویسی
شبیر دائمی کارشناس ارشد ارتباطات - اینترنت و فضای مجازی امکانات و ابزارهای متعددی را به منظور ارائه خدمات وسرویس ها در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. یکی از ویژگی های بسیار جذاب اینترنت ارائه خدماتی است که مخاطب را قادر می سازد با مخاطبان خود ارتباطی پویا و متقابل برقرار نموده و از نظرات آنان در رابطه با یک مطلب، آگاه شود. یکیاز این امکانات وبلاگنویسی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  اینترنت و فضای مجازی امکانات و ابزارهای متعددی را به منظور ارائه خدمات وسرویس ها در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. یکی از ویژگی های بسیار جذاب اینترنت ارائه خدماتی است که مخاطب را قادر می سازد با مخاطبان خود ارتباطی پویا و متقابل برقرار نموده و از نظرات آنان در رابطه با یک مطلب، آگاه شود. یکیاز این امکانات وبلاگنویسی است.


وبلاگ یک صفحه اینترنتی مشابه یک روزنامه شخصی و با قابلیت دستیابی عموم کاربران به آن است و محتوای بلاگ نشاندهنده شخصیت مولف و یا مولفان آن می باشد . اکثر وبلاگ ها داراییک خط فکری خاص بوده و به نوعی آن را دنبال می نمایند. مثلا" در صورتی که یک بلاگر علاقه مند به فن آوری باشد، با جمع آوری مطلب از این دست انها را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد ، در صورتی که یک بلاگر , علاقه مند به مسائل اقتصادی می باشد، می تواند با جستجو و یافتن مقالات جدید در رابطه با اقتصاد، آنان را بر رویوبلاگ خود منتشر نماید.


وبلاگ که در گذشته نه چندان دور دفتر خاطراتی بیش نبود اکنون به یک رسانه قوی تبدیل شده است و به یک ابزار کارآمد و تاثیر گذار در همه زمینه ها تبدیل شده و اکنون وبلاگ‌ها شامل سطح وسیعی از علاقه‌مندی‌ها و تخصص‌ها شده‌اند،از یادداشت‌ها و خاطرات شخصی و روزانه گرفته تا مطالب پیچیده و کاملاً تخصصی و از آنجاییکه وبلاگ در اینترنت نشر مییابد می توان آنرا یک نشریه اینترنتی شخصی هم اطلاق کرد و حتی گاهی بعضی ها پا رااز این هم فراتر می گذارند و وبلاگ را یک رسانه اینترنتی می نامند.


در واقع دلیل موفقیت چشمگیر وبلاگ‌ها در برقراری ارتباط با طیف وسیعی از کاربران اینترنت بوده است که اکنون وبلاگ‌نویسی خود به یک حرفه و فن تخصصی تبدیل شده است. در این رابطه خوب است ضمن آشناسازی و جلب توجه جوانان به این پدیده، ساز و کارهایی برای آموزش و انتقال تجربه برای وبلاگ‌نویسان تازه‌کار یا علاقه‌منــدان به وبلاگ‌نویسی فراهم آید.


وبلاگ نویسان با نگارش و روایت تجربه‌ها و آگاهی‌های فردی می‌توانند به شکل منظم و نظام مند، اندیشه‌ها، علایق، و دیدگاه‌های گوناگون خود را خارج از الزامات و قواعد رسمی وسایل ارتباط جمعی، منتشر کند. لذا فرصت مناسبی برای برقراری مدیریت هوشمندانه افکار عمومی در شهر و تبادل افکار و اندیشه ها بوده ، می توانند نقش مهمی در کمک به مدیران شهری برای برنامه ریزی بهتر و دقیقتر در جهت رفع مشکلات شهروندان داشته باشند و با مطالب قوی و بیان معضلات شهری به یاری مسئولان بشتابند و آنها را در شناسایی آسیب های اجتماعی یاری کنند.


نکته قابل توجه اینجاست که وبلاگ‌نویسی خود یک کارگاه آموزش خلاقیت است و به همین علت مورد توجه مدیران برنامه‌ریزان و محققان فرهنگ و اجتماعی قرار گرفته است. البته استفاده از این فرصت نیازمند یک برنامه¬ریزی عملیاتی دقیق است که با ارزش ها و موازین کشور و نظام نیز دقیقا همخوانی داشته باشد؛ بدیهی است که پرداختن به این مقوله نیز از وظایف مهم دستگاه¬های فرهنگی است و تردیدی نیست که برگزاری و اجرای برنامه¬هایی چون جشنواره¬های وبلاگ¬نویسی می¬تواند زمینه لازم را برای هدایت و راهنمایی نیروهای موجود در فضای مجازی به سوی موضوعات فرهنگی و اجتماعی فراهم کند و اهمیت توجه به توانمندی¬های و استعدادهای فرهنگی و اجتماعی و موانع فراروی توسعه پایدار منطقه را یادآوری کند.


چگونگی استفاده از این امکان و بهره¬گیری صحیح از رسانه های مجازی، در شهر گرگان و استان گلستان که وبلاگ نویسان خوش ذوق و علاقه مندی را در خود جای داده است می تواند ثمره های ارزشمندی را به دنبال داشته باشد که ایجاد همگرایی بیشتر میان مردم، افزایش تعلق خاطر و احساس مسئولیت نسبت به آینده شهر و استان و تقویت روحیه شهروندمداری، به وجود آمدن باور پیشرفت و رشد فرهنگ اندیشه¬محور توسعه از جمله بهر¬ه¬ها و ثمرات مفید استفاده مطلوب و مناسب از فضای مجازی استو بی تردید به کارگیری چنین توانایی های سترگ و اندیشه های ارزشمند می تواند نقش بسیار مهمی در توسعه گرگان و استان گلستان داشته باشد .
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد