درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12204صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 3 مرداد 1393 - 08:59
شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت ماهانه برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها به ریاست استاندار یا معاون وی در این استان به صورت ماهانه برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها به ریاست استاندار یا معاون وی در این استان به صورت ماهانه برگزار می‌شود.
 

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد رضا باقرزاده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تبلیغات و انتشارات، ارتباطات مردمی، افکار سنجی و ایجاد خلاقیت و نوآوری بویژه در حوزه اطلاع رسانی الکترونیک از سایر شاخص‌های مورد نظر برای انتخاب روابط عمومی‌های برتر خواهد بود.

وی بیان کرد: داشتن برنامه مدون یک ساله ، تهیه بروشور و فیلم های مستند از فعالیت های سازمانی، اجرای برخی برنامه های ویژه اطلاع‌رسانی و نیز انجام همایش ها از دیگر شاخص های مورد تاکید شورای روابط عمومی های استان برای تقدیر از روابط عمومی های فعال است.

باقرزاده اظهار کرد: رویکرد اصلی در این راستا در وهله نخست فعال سازی و ایجاد انگیزه و پویایی در مجموعه روابط عمومی دستگاه‌های مختلف اجرایی است.

وی با بیان اینکه شاخص های ارزیابی و تقدیر از روابط عمومی ها در سطح وسیعی انجام خواهد گرفت، افزود: ارزیابان و داوران برای انتخاب برترین ها نیز افرادی بیرون از مجموعه روابط عمومی ها ولی درگیر و آگاه به مسایل و کارکرد روابط عمومی ها خواهد بود.

باقرزاده با اشاره به تجلیل از روابط عمومی های برتر کهگیلویه وبویراحمد در روز خبرنگار، گفت: اداره کل روابط عمومی و شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در نظر دارد به منظور ایجاد انسجام، اتخاذ شیوه مناسب، هماهنگی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی که حق قانونی مردم نسبت دولت است، عملکرد روابط عمومی دستگاه ها را در این رابطه را ارزیابی کند.

شورای هماهنگی روابط عمومی ها، به صورت ماهانه برگزار می شود

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با بیان اینکه ضعف و قوت اطلاع رسانی در یک دستگاه به روابط عمومی برمی گردد، اظهار داشت: در عین حال همه مسئولیت های این امر از سوی مدیر دستگاه و جامعه مخاطب نیز بر عهده روابط عمومی است.

وی مدیر روابط عمومی را مشاور رئیس دستگاه دانست و افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با وظایفی نظیر ایجاد انسجام و هماهنگی بیشتر میان روابط عمومی ها و ارایه مشورت به اعضای شورای اطلاع رسانی، ساماندهی حوزه اطلاع رسانی و ایجاد تحرک در رؤسای دستگاه ها، بسترسازی در راستای رفع خلأهای مربوط به حوزه روابط عمومی، تکمیل ظرفیت های روابط عمومی ها، نظارت بر فعالیت های انتشاراتی و تبلیغاتی ، پاسخگویی به ابهام ها در خصوص اطلاع رسانی و ... تشکیل شده است.

باقرزاده اظهار داشت: این شورا به صورت منظم ماهی یکبار به ریاست استاندار یا معاون سیاسی تشکیل می شود و با دستور کارهای مشخص در راستای وظایف و رسالت ها تشکیل می‌شود.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد