درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:03   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12173صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 1 مرداد 1393 - 06:44
جام جهانی دیجیتال من
در سال 2006 در طول جام جهانی در آلمان، وقتی من متوجه تابلوهای تبلیغاتی یاهو شدم. تابلوهای تبلیغات محیطی؛ این جرقه ای شد که من را بیست ماه بعد تبدیل به همکار یاهو کرد، که نتیجه آن ارائه یاهو در افریقای جنوبی بود و سبب اصلی آن مشاهده و عزم و اراده ای بود که برایم ایجاد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- من یک ارتباط شخصی با جام جهانی دارم. من طرفدار متعصب فوتبال نیستم اما به دلایلی در چرخه کسب و کار خودم با این رویداد جهانی در ارتباط هستم.


شاهد این مدعا: در سال 2006 در طول جام جهانی در آلمان، وقتی من متوجه تابلوهای تبلیغاتی یاهو شدم. تابلوهای تبلیغات محیطی؛ این جرقه ای شد که من را بیست ماه بعد تبدیل به همکار یاهو کرد، که نتیجه آن ارائه یاهو در افریقای جنوبی بود و سبب اصلی آن مشاهده و عزم و اراده ای بود که برایم ایجاد شد.


در سال 2010، چند ماه پیش از جام جهانی در افریقای جنوبی، من میزبان کنفرانسی در کیپ تاون بودم که متشکل از شرکت های رسانه دیجیتال جهانی از کشورهای مختلف می شد. در این کنفرانس بود که من برخی روابط دوستانه با ارزش را برقرار کردم که منجر به همکاری های با ارزش تر شد.


دو هفته پیش، در حالی که بازی اسپانیا و هندوراس را در یک صفحه نمایش بزرگ در ساحل دریا تماشا می کردم، برخی از شرکای کسب و کار خودم را که چهار سال پیش در افریقای جنوبی دیده بودم ملاقات کردم. در همان لحظه چیزی به ذهنم خطور کرد.


به ذهنم خطور کرد که چگونه مشارکت با ارزش جهانی و کنفرانس ها می توانند به عنوان پلی رسانه ای برای افراد از کشورهای مختلف باشند.
ما همه زبان مشترکی داریم اما می توانیم برادری خودمان را از طریق به اشتراک گذاری تجریبات و دانشی به اشتراک بگذاریم که در مجموع می تواند به ما در غلبه بر چالش هایمان با یکدیگر به ما کمک کند.
در اینجا درس هایی است که من از این سفر گرفته ام:


• انجام بهتر کارها خیلی بهتر از گفتگو درباره انجام بهتر کارهاست.
• درخواست کمک بهتر از سعی برای انجام آن به تنهایی است.
• صنایع قدیمی: رقابت باعث ایجاد ارزش فرسایشی می شود.
• صنایع جدید: رقابت باعث ارزش آفرینی می شود.
• تاثیرات جهانی به نوآوری های محلی منجر می شود.
 

با رعایت این درس ها شما زمان بیشتری را برای توسعه هنر و صنعت خود در اختیار دارید و می توانید از وقت خود استفاده بیشتری را ببرید.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد