درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 09:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12140صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 1 مرداد 1393 - 17:32
فیسبوک دکمه فروش را در برخی از صفحاتش آزمایش می کند
فیسبوک اعلام کرد که این روزها برخی از قابلیت ها را که به کاربران اجازه می دهد به صورت آنلاین و به سادگی توسط یک دکمه خرید، موارد مورد نیازشان را تهیه کنند به آزمون گذاشته است. به گزارش گروه ترجمه شارا، با کلیک بر روی دکمه «خرید» در فیسبوک، کاربران می توانند بلافاصله قادر به خرید محصولات به طور مستقیم از توزیع کننده یا خرده فروش باشند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیسبوک اعلام کرد که این روزها برخی از قابلیت ها را که به کاربران اجازه می دهد به صورت آنلاین و به سادگی توسط یک دکمه خرید، موارد مورد نیازشان را تهیه کنند به آزمون گذاشته است.


به گزارش گروه ترجمه شارا، با کلیک بر روی دکمه «خرید» در فیسبوک، کاربران می توانند بلافاصله قادر به خرید محصولات به طور مستقیم از توزیع کننده یا خرده فروش باشند.


شرکت اینترنتی مستقر در کالیفرنیا در یک یادداشت آنلاین گفت: «مردم در کامپیوترهای شخصی یا وسایل موبایل خود می توانند با کلیک بر روی «خرید» اقدام به خرید کالاهایی کنند که در تبلیغات و یادداشت های صفحات به فروش می رسند و در عین حال در فیسبوک باقی بمانند.»


این یادداشت اضافه می کند: «هدف از این آزمایش ارزیابی پتانیسیل پیشبرد خرده فروشی از طریق خبرخوان های فیسبوک یا بر روی صفحات شبکه های اجتماعی آنلاین است.»


بر اساس این بیانیه، اطلاعات کارت های اعتباری توسط فیسبوک حفاظت می شود که این امر باعث می شود شخص در آینده به راحتی بتواند بدون نیاز به ارائه اطلاعات حساب خود، خرید سریعی را انجام دهد.
برایان بلو تحلیلگر گارتنر این تجربه را برای فیسبوک تلاشی در جهت آسان سازی یافتن خریدهای آسان و مطلوب برای کاربران شبکه های اجتماعی معرفی کرد.


بلو گفت: «من فکر می کنم این کار نشانی از حرکت فیسبوک به صوی تجاری سازی جدی تر سایتش می باشد.» وی افزود: «این شرکت بارها و بارها تلاش کرده است که بهترین زاویه را برای ورود شرکتش به عرصه تجارت و بازرگانی پیدا کند.»


فیسبوک در گذشته راه هایی را برای اعضای خود ایجاد کرده بود که بتوانند هدایایی را در دنیای واقعی برای دوستان خود ارسال کنند یا به آنها به صورت تفننی کمک های مالی اعطا کنند.


منبع: AFP via I-Net Bridge
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد