درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:43   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12140صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 31 تیر 1393 - 06:08
فیسبوک دکمه فروش را در برخی از صفحاتش آزمایش می کند
فیسبوک اعلام کرد که این روزها برخی از قابلیت ها را که به کاربران اجازه می دهد به صورت آنلاین و به سادگی توسط یک دکمه خرید، موارد مورد نیازشان را تهیه کنند به آزمون گذاشته است. به گزارش گروه ترجمه شارا، با کلیک بر روی دکمه «خرید» در فیسبوک، کاربران می توانند بلافاصله قادر به خرید محصولات به طور مستقیم از توزیع کننده یا خرده فروش باشند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیسبوک اعلام کرد که این روزها برخی از قابلیت ها را که به کاربران اجازه می دهد به صورت آنلاین و به سادگی توسط یک دکمه خرید، موارد مورد نیازشان را تهیه کنند به آزمون گذاشته است.


به گزارش گروه ترجمه شارا، با کلیک بر روی دکمه «خرید» در فیسبوک، کاربران می توانند بلافاصله قادر به خرید محصولات به طور مستقیم از توزیع کننده یا خرده فروش باشند.


شرکت اینترنتی مستقر در کالیفرنیا در یک یادداشت آنلاین گفت: «مردم در کامپیوترهای شخصی یا وسایل موبایل خود می توانند با کلیک بر روی «خرید» اقدام به خرید کالاهایی کنند که در تبلیغات و یادداشت های صفحات به فروش می رسند و در عین حال در فیسبوک باقی بمانند.»


این یادداشت اضافه می کند: «هدف از این آزمایش ارزیابی پتانیسیل پیشبرد خرده فروشی از طریق خبرخوان های فیسبوک یا بر روی صفحات شبکه های اجتماعی آنلاین است.»


بر اساس این بیانیه، اطلاعات کارت های اعتباری توسط فیسبوک حفاظت می شود که این امر باعث می شود شخص در آینده به راحتی بتواند بدون نیاز به ارائه اطلاعات حساب خود، خرید سریعی را انجام دهد.
برایان بلو تحلیلگر گارتنر این تجربه را برای فیسبوک تلاشی در جهت آسان سازی یافتن خریدهای آسان و مطلوب برای کاربران شبکه های اجتماعی معرفی کرد.


بلو گفت: «من فکر می کنم این کار نشانی از حرکت فیسبوک به صوی تجاری سازی جدی تر سایتش می باشد.» وی افزود: «این شرکت بارها و بارها تلاش کرده است که بهترین زاویه را برای ورود شرکتش به عرصه تجارت و بازرگانی پیدا کند.»


فیسبوک در گذشته راه هایی را برای اعضای خود ایجاد کرده بود که بتوانند هدایایی را در دنیای واقعی برای دوستان خود ارسال کنند یا به آنها به صورت تفننی کمک های مالی اعطا کنند.


منبع: AFP via I-Net Bridge
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد