درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:14   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12127صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 30 تیر 1393 - 15:22
باید دید تبلیغات چی بودن از روابط عمومی ها برداشته شودشهردار ارومیه:
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حضرت پور: باید دید تبلیغات چی بودن از روابط عمومی ها برداشته شود چرا که روابط عمومی ها می توانند به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حضرت پور: باید دید تبلیغات چی بودن از روابط عمومی ها برداشته شود چرا که روابط عمومی ها می توانند به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان باشند.

 

شهردار ارومیه در دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که به میزبانی شهرداری ارومیه ترتیب یافت با تقدیر از توجه ویژه استانداری آذربایجان غربی به احیای شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، این شورا را در تدوین برنامه های مناسب برای ارتقای سطح علمی و آموزشی روابط عمومی های استان موثر دانست.

به گزارش خبرنگار برنا از ارومیه، حضرت پور با اشاره به جایگاه ویژه روابط عمومی ها در ارتقای ارتباط های درون و برون سازمانی دستگا ه ها ادامه داد: باید دید تبلیغات چی بودن از روابط عمومی ها برداشته شود چرا که روابط عمومی ها می توانند به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان نقش مهمی در رفع مسائل و مشکلات جامعه ایفا کنند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند فعالیت های این شورا گفت: با همفکری و همکاری اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی دستگا ههای اجرایی استان و فعال شدن کمیته های پنج گانه برنامه خوبی در حوزه های مختلف برای همکاران شاغل در روابط عمومی دستگاه ها تدارک دیده شده است.

ساداتی همچنین از برگزاری نشست مشترک روابط عمومی شهرداریها و فرمانداریهای استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای جلب مشارکت روابط عمومی شهرداری های استان در تصمیم گیری های شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان پنج نفر از روابط عمومی شهرداری های استان در این شورا عضو خواهند شد.

رکاب مسئول روابط عمومی شهرداری ارومیه نیز در این نشست با تقدیر از شهردار ارومیه در حمایت از برنامه های فرهنگی و اجتماعی شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، گفت: شهرداری ارومیه آماده است تا برنامه های مختلفی را در حوزه فرهنگی و همچنین برنامه های تفریحی برای همکاران روابط عمومی دستگاه ها و نهاد ها اجرا کند.

در این جلسه اعضا شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرای استان ضمن بررسی و تصویب برنامه های کمیته های پنجگانه، دبیران این کمیته ها را منصوب کردند.

در این جلسه همچنین ایجاد سایت ویژه اطلاع رسانی شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی استان با حمایت و مشارکت شهرداری ارومیه نیز تصویب شد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد