درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12126صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 30 تیر 1393 - 14:14
له بورن خاطرات 2010 بحران روابط عمومی را با بحران های عظیم تر روابط عمومی پاکسازی می کند
در مصاحبه ای که طی فینال جام جهانی 2014 برزیل انجام شد، جیمز تاکید کرد که او و تیمش سخت کار کرده بودند تا در برنامه روابط عمومی «تصمیم گیری 2.0» بی اعتباری وی را که برای سال ها ایجاد شده بود از بین ببرند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اندی بروریتز- سوپر استار شبکه تلویزیونی ان بی ای، له بورن جیمز اعلام کرد که با موفقیت توانسته است بحران های روابط عمومی 2010 را با ایجاد آنچه می توان آن را بزرگترین بحران روابط عمومی همه زمان ها خواند، پاک کند.


در حالیکه جیمز در میان بسیاری از طرفداران ورزش بدنام شده بود با برنامه تلویزیونی اسپین 2010 که توسط تلویزیون تله کست با نام «تصمیم گیری» پخش شد و فعالیت های آژانس روابط عمومی 2014 چهره شرم آور وی که به گفته کارشناسان به شدت تخریب شده بود ترمیم شد.


در مصاحبه ای که طی فینال جام جهانی 2014 برزیل انجام شد، جیمز تاکید کرد که او و تیمش سخت کار کرده بودند تا در برنامه روابط عمومی «تصمیم گیری 2.0» بی اعتباری وی را که برای سال ها ایجاد شده بود از بین ببرند.


جیمز گفت: «من از اتفاقاتی که در سال 2010 برایم افتاد خوشحال نبودم.» وی افزود: «بله، ما میلیون ها نفر انسان خشمگین را داشتیم و من احساس کردم که اگر بتوانم در یک بازی قرار بگیرم می توانم این نفرت چند ساله را از بین ببرم. من افتخار می کنم که توانستیم این کار را انجام دهیم.»


جیمز گفت که او مشتاق است که انقضای قراردادش زودتر برسد و بتواند به عنوان یک نماینده آزاد فعالیت خود را ادامه دهد.


وی افزود: «من می خواهم «تصمیم گیری 3.0» را بسازم که بسیار قوی تر از «تصمیم گیری 2.0» است.»


منبع: http://www.newyorker.com/humor/borowitz-report/lebron-erases-memory-of-2010-p-r-disaster-with-even-more-gigantic-p-r-disaster

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد