درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12104صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 29 تیر 1393 - 05:57
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد:
روش‌های سنتی توان پاسخگویی به نیازهای امروز روابط عمومی‌ها را ندارد/ دانشگاه به دنبال دعواهای سیاسی نیست
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هم اکنون در حال تجربه شرایط جدیدی هستیم و به نظرم باید شرح وظایف جدیدی را برای روابط‌عمومی‌ها تدوین کنیم و در عین حال، از روش‌های قدیمی و سنتی فاصله بگیریم.
  

روش‌های سنتی توان پاسخگویی به نیازهای امروز روابط عمومی‌ها را ندارد/ دانشگاه به دنبال دعواهای سیاسی نیست

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید محمد تقی طباطبایی در نشست مدیران روابط عمومی استان تهران در واحد فیروزکوه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: متاسفانه در هفته‌های اخیر هجمه شدید و ناجوانمردانه‌ای علیه دانشگاه آزاد در رسانه‌ها شکل گرفت. منشا آن هم همان طور که آقای دکتر میرزاده اعلام کردند، ناآگاهی کسانی بود که در ماه مبارک رمضان زبان به هتاکی باز کردند و حرمت ماه خدا را هم نگه نداشتند و بی‌تقوایی کردند.
وی افزود: این افراد بدون آنکه متن بخشنامه حراست دانشگاه درباره عفاف و حجاب را مطالعه کرده باشند در تریبون‌های رسمی کشور که محل سفارش مومنان به تقوای الهی است، هجمه شدیدی علیه کسانی که یک عمر در راه پاسداری از این انقلاب و نظام اسلامی تلاش و مجاهدت کردند، ایجاد کردند و رعایت هیچ‌چیز را نکردند. بخشنامه ای که از هر جهت شفاف و متقن بود.
 

انتظار نداشتیم از تریبون مقدس نماز جمعه هم، به دانشگاه آزاد تهمت زده شود
طباطبایی با تاکید بر این موضوع که از ابتدا انتظار هجمه به دانشگاه آزاد و تخریب آن را داشتیم، تصریح کرد: اگر چه ما از ابتدای شروع فعالیتمان در دانشگاه آزاد انتظار هجمه به این نهاد را داشتیم، ولی انتظار نداشتیم که برخی از تریبون‌های نماز جمعه که جایگاه مقدسی است و محل سفارش مومنان به تقوای الهی است، تهمت‌های ناروایی را مطرح کنند و به دانشگاه نیز فرصت دفاع از خود را ندهند.
طباطبایی تاکید کرد: وظیفه روابط عمومی‌ها در این برهه خاص و شرایط کنونی بسیار حساس است، نمی‌شود مسئولان دلسوز و پرتلاش دانشگاه مورد هجمه واقع شوند، ولی روابط‌عمومی‌ها هیچ اقدامی در دفاع از این افراد و در ایجاد یک سپر دفاعی انجام ندهند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: همان طور که دکتر میرزاده در تشریح اهداف این هجمه‌ها بیان کرده است، کشاندن مسئولان دانشگاه آزاد به موضوعات انحرافی است تا از کارها و وظایف و رسالت اصلی بازبمانند.
وی با بیان اینکه بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر دانشجو وظایف و رسالت بزرگی دارد، تاکید کرد: حجم بالا و فشرده کار در این دانشگاه با توجه به شرایط پیش آمده اقتصادی و مالی و زیان ده شدن برخی از واحدها و بسیاری از موضوعات دیگر فرصت پرداختن به حاشیه و مسائل انحرافی را نمی دهد و منتقدان به دنیال ایجاد موضوعات انحرافی و مشغول کردن مدیران دانشگاه به این موضوعات هستند تا از کار و فعالیت اصلی خود بازمانند.
طباطبایی خاطرنشان کرد: ما باید طرحی نو در اندازیم. هم اکنون در حال تجربه شرایط جدیدی هستیم و به نظرم باید شرح وظایف جدیدی را برای روابط‌عمومی‌ها تدوین کنیم و از روش‌های قدیمی و سنتی فاصله بگیریم.
وی با بیان اینکه هرچیزی در نظام هستی یک فلسفه وجودی دارد و خداوند هم در قرآن فرموده هرچیزی را با یک فلسفه‌ای و به خاطر یک فایده‌ای آفریده ام، تصریح کرد: روابط عمومی ها در نظام اداری و مدیریتی، باید برای خود یک فلسفه وجودی تعریف کنند.
طباطبایی ادامه داد: باید روابط عمومی‌ها هر چه بیشتر در جهت تدوین برنامه های جدید با توجه به شرایط زمانی جدید حرکت کنند تا مدیران عالی رتبه به این نتیجه برسند که روابط‌عمومی‌ها در هر شرایطی می‌توانند مفید و برای مدیران عالیرتبه بازوی توانمندی باشند.
وی با انتقاد از کم کاری برخی از سایت های روابط عمومی واحدها، گفت: سایت های روابط عمومی در شهرستان ها و برخی از استان‌ها می‌توانستند بسیار بهتر عمل کنند، زیرا ظرفیت‌های بسیار خوبی در برخی از واحدها وجود دارد، ولی اقدام موثر و جدی انجام نشد.
 

روش‌های سنتی توان پاسخگویی به نیازهای امروز روابط عمومی‌ها را ندارد/ دانشگاه به دنبال دعواهای سیاسی نیست


"دانشگاه آزاد به دنبال دعواهای سیاسی نیست"
طباطبایی در ادامه افزود: در رابطه با موضوع اخیر یعنی بخشنامه حراست دانشگاه نیز باید روابط عمومی‌ها بهتر از این وارد می شدند البته همان طور که دکتر میرزاده نیز تاکید کردند دانشگاه آزاد به دنبال منازعه سیاسی نیست و برای دانشگاه آزاد ایجاد فضای آرام و بدون حاشیه در اولویت است. زیرا این دانشگاه باشگاه سیاسی نیست و نهادی علمی و فرهنگی است.
وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد به دنبال دعواهای سیاسی نیست. با این حال عده‌ای نمی خواهند در این کشور آرامش باشد و هرروز می‌خواهند به کسی حمله کنند. می‌خواهند خدمتگزاران مردم در این دانشگاه را از رسالت خود باز دارند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اهمیت وظیفه روابط عمومی واحدها در شرایط کنونی، گفت: مدیران دانشگاه آزاد و شخص دکتر میرزاده از روابط عمومی ها غیر از انجام دقیق وظایف خود انتظار دیگری ندارند و ما باید دائما جبهه رسانه ای را رصد کنیم و اطلاعات را به به موقع به واحدها و مسئولان بدهیم تا مسئولان و مدیران دانشگاه آگاه و بروز باشند.
طباطبایی با بیان اینکه در جامعه سیاست‌زده ایران کسی موفق است که از ابزار رسانه به خوبی بهره ببرد، تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها فعالیت در حوزه رسانه است. اگر نتوانیم به خوبی از رسانه بهره ببریم مظلومانه مورد هجوم واقع می‌شویم و افکار عمومی علیه ما شکل می‌گیرد.
وی در توضیح بخشنامه حراست دانشگاه درباره موضوع عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: گزارش های متعددی به ریاست دانشگاه مبنی بر اعمال سلیقه ای قوانین و هنجارها در موضوع عفاف و حجاب در واحدهای مختلف می رسید و این موضوعات برای دانشگاه آزاد که پرچم دار موضوعات فرهنگی است بسیار دور شان بود و به این دلیل نیاز هماهنگ سازی فعالیت تمامی واحدها در موضوع عفاف و حجاب احساس می‌شد.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه متاسفانه برخی سایت ها که از یک هسته مرکزی تغذیه می شوند و بعضی افراد مغرض و بعضی ناآگاه بخشنامه حراست دانشگاه را دستاویز هجمه خود به رئیس دانشگاه آزاد قرار دادند، گفت: مسئولان دانشگاه آزاد افرادی متدین و با سابقه حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب هستند. سابقه درخشان دکتر میرزاده نیز نیاز به تعریف ندارد. کسی که در زمان جنگ، 6 سال معاون اجرایی نخست وزیر بوده و مسئولیت بازسازی جنگ را بر عهده گرفته است به طور حتم قرابتی با سخنان بی‌پایه و اساس برخی از رسانه‌ها ندارد.
وی تصریح کرد: کسی که در سالهای دوران پهلوی در خانه خود جلسات قران برگزار می کرده و شهید نصیری لاری از شهدای هفتم تیر در خانه وی هر هفته جلسه قرآن برگزار می کرده چگونه می تواند به دنبال رواج بی دینی و بی حجابی در دانشگاه باشد.
وی با بیان اینکه به طور حتم هجمه رسانه ای علیه دانشگاه آزاد تداوم خواهد داشت، گفت: در 9 ماه گذشته به بهانه های مختلف چند هجمه رسانه ای به دانشگاه تحمیل شده است، بنابراین این تمامی روابط عمومی ها باید در این رابطه آماده بوده و احساس وظیفه بیشتری کنند.
طباطبایی ادامه داد: امروز در زمینه رسانه و فعالیت‌های رسانه ای ضعف‌هایی وجود دارد، بنابراین باید برای رفع این ضعف‌ها تلاش کنیم تا آسیب پذیری دانشگاه آزاد در این بخش کاهش یابد.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تاکید کرد: تمامی دوستان بخشنامه حراست درباره عفاف و حجاب را با دقت مطالعه کنند و همچنین جزوه معاونت فرهنگی در این زمینه را نیز مورد توجه قرار دهند تا با ذهنی باز و روشن بتوانند پاسخگوی برخی از شبهات باشند.
شایان ذکر است، در نشست مدیران روابط عمومی استان تهران که به میزبانی واحد فیروزکوه برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین رستمی رییس واحد فیروز کوه نیز حضور داشت.
پیش از آغاز جلسه، مدیران روابط عمومی برای ادای احترام به شهدای گمنام، بر مقبره شهدای گمنام واحد فیروزکوه حضور یافتند.
همچنین در این نشست، مدیران روابط عمومی واحد فیروزکوه، تهران شمال و جنوب گزارش عملکرد 100 روزه خود را ارائه کردند.


منبع: آنا




 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد