درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12082صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 28 تیر 1393 - 09:00
غوغای عزیزان سانسورچی در مسابقات والیبال
قابل ذکر است، به جز پخش 400 باره تصویر این دو هموطن ناجی صداوسیما، دهها بار لحظات حساس و غیرحساس بازی نیز، پخش شد، به طوریکه اساساً عزیزان سانسورچی مهلت پخش صحنه های آهسته ی واقعی را به میزبان مسابقات نمی دادند!
  

javadi11


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  یکی از بینندگان پایگاه خبری «انتخاب» با ارسال تصویر زیر نوشت:


اشتباه نکنید! این تصویر، مربوط به رئسای جمهور پیشین یا آتی کشور نیست ، ربطی هم به عاملین ماجرای سرنگونی هواپیمای مالزیایی ندارد! آنچه می بینید تصویر دو تماشاگر ایرانی در بازی دیشب ایران - برزیل است که مفتخرند، قریب به 400 بار تصاویرشان را در حساس ترین لحظات بازی از تلویزیون پخش شده است!

البته این فرصتی طلایی برای همکاران سانسورچی در صداوسیماست که نشان دهند، برخی افراد مورد توجه صداوسیما نیز در سالن والیبال حضور دارند ف اما حقیقتاً این توصیه نیز شنیدنی است که برادران صداوسیما، بالاغیرتاً از رییس خود جناب ضرغامی بخواهید لااقل یک دوره ی سانسور بگذارنید! این همه صحنه متنوع دیگر که می توانست به جای این تصویر تکراری پخش شود، چرا حال ملت را از پخش هزار باره یک تصویر بهم می زنید؟!

قابل ذکر است، به جز پخش 400 باره تصویر این دو هموطن ناجی صداوسیما، دهها بار لحظات حساس و غیرحساس بازی نیز، پخش شد، به طوریکه اساساً عزیزان سانسورچی مهلت پخش صحنه های آهسته ی واقعی را به میزبان مسابقات نمی دادند!

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
علی
| 1393/4/28 - 13:53 |     0     0     |
من که اینقدر این بابای gummez smile لثه اش موقع خندیدن بیرون می زنه را دیدم که حالم بهم خورد .


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد