درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 17:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12029صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 26 تیر 1393 - 07:20
استاندار آذربایجان‌شرقی: مسئول روابط عمومی نباید بی‌خاصیت و غیرمفید باشد
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به درخواست برخی از مدیران روابط عمومی برای ارتقای جایگاه روابط عمومی، یادآور شد: مسئولان روابط عمومی خودشان باید جایگاهشان را شناخته و به ارتقای آن بپردازند، چراکه اگر یک مسئول روابط عمومی بی‌خاصیت و غیرمفید باشد هر قدر هم که بخواهیم جایگاهش را ارتقا دهیم، باز هم تنزل خواهد یافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تاکنون هیچ گزارش عملکردی از دستگاه‌های اجرایی این استان دریافت نکرده‌ام که این نشان‌دهنده ضعف روابط عمومی‌هاست.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده سه‌شنبه‌شب در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های تابعه استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: مدیریت جدید این استان از روابط عمومی‌ها انتظار دارد جلسات هماهنگی روابط عمومی‌ها را در فواصل زمانی مشخصی تشکیل دهند تا حاصل اشتراکات ذهنی و فکری در قالب بسته‌های پیشنهادی در رابطه با توسعه و مسائل مختلف به عنوان راهکار ارائه و به دستگاه‌های اجرایی مختلف ابلاغ شود.

وی، ایجاد ارتباط صمیمانه با اقشار مختلف مردم و انتقال خواسته‌ها و نظرات ایشان به مدیران استان آذربایجان‌شرقی، ایجاد ارتباط تنگاتنگ و تعامل سازنده با رسانه‌ها و تدوین گزارش عملکرد فصلی یا سالانه دستگاه اجرایی متبوع را از جمله انتظارات خود از مسئولان روابط عمومی به عنوان یک مدیر عنوان کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و غیر از این هدفی نداریم، اما برای رسیدن به این هدف متعالی راهی نداریم؛ جز اینکه بدانیم مردم از ما چه می‌خواهند تا این خواسته‌ها را برآورده کنیم و آگاه‌سازی مدیران از خواسته ها و نیازهای روز مردم وظیفه‌ای است که بر عهده روابط عمومی‌ها است.

95 درصد مردم از مسئولان انتظار صداقت و گفتار را دارند
جبارزاده تصریح کرد: طبق تحقیقات میدانی انجام گرفته، 80 درصد مردم قبل از حل معضل بیکاری و تورم، خواسته‌شان از مسئولان مبارزه با اعتیاد است و 95 درصد مردم هم انتظار صداقت در گفتار و رفتار را از ما دارند و می‌خواهند واقعیات موجود را چه تلخ و چه شیرین برای آنها تبیین کرده و چهره واقعی استان آذربایجان‌شرقی را نشان دهیم.

وی در مورد لزوم برقراری ارتباط تنگاتنگ روابط عمومی با رسانه، عنوان کرد: این دو را دو بال پرنده اطلاع‌رسانی می‌دانم که اگر میانشان تعاملی سازنده برقرار نشود بخشی از حق مردم که همانا آگاهی است ادا نخواهد شد؛ بنابراین وظیفه روابط عمومی است که برای دادن بخشی از حق مردم از ابزار رسانه استفاده کند.

مسئولان روابط عمومی باید جایگاهشان را شناخته و به ارتقای آن بپردازند
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به درخواست برخی از مدیران روابط عمومی برای ارتقای جایگاه روابط عمومی، یادآور شد: مسئولان روابط عمومی خودشان باید جایگاهشان را شناخته و به ارتقای آن بپردازند، چراکه اگر یک مسئول روابط عمومی بی‌خاصیت و غیرمفید باشد هر قدر هم که بخواهیم جایگاهش را ارتقا دهیم، باز هم تنزل خواهد یافت.

جبارزاده با بیان اینکه مدیران بنده از ساعت 7 صبح تا 12 شب کار می‌کنند، اما مردم از این سخت کوشی‌ها هیچ موقع اطلاع نمی‌یابند، بیان کرد: تاکنون هیچ گزارش عملکردی از دستگاه‌های اجرایی استان دریافت نکرده‌ام که این نشان دهنده ضعف روابط عمومی‌هاست.

وی اضافه کرد: از مسئولان روابط عمومی انتظار داریم، عملکرد دستگاه‌های اجرایی متبوع خود را مو به مو استخراج کرده و به مردم انعکاس دهند تا آنها با مشاهده اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه‌های اجرایی، به آینده امیدوار شده و نسبت به خدمتگزاران خود اعتماد بیشتری کسب کنند.

رواج ادبیات کوچه بازاری در میان برخی از مدیران
استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان با اشاره به رواج ادبیات کوچه بازاری در میان برخی از مدیران در گذشته، خاطرنشان کرد: از مسئولان روابط عمومی انتظار می‌رود با ویرایش متون سخنرانی مدیران، آنها را به استفاده از ادبیات شیوا، مؤدبانه و در شأن ایران و آذربایجان ترغیب کنند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد