درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:53   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12صفحه نخست » خبر یکشنبه، 29 بهمن 1390 - 16:49
روابط عمومی و بازاریابی یک ضرورت برای حفظ توان رقابتی است
روابط عمومی و بازاریابی یک ضرورت برای حفظ توان رقابتی است
بانکداری در گذشته ساده بود. مردم کارهای بانکی خود را در یکی از بانک های نزدیک منزل شان انجام می دادند و به روابط عمومی نیاز چندانی نبود. ولی امروز رقابت بسیار شدید است و بانک ها نمی توانند روی وفاداری شخصی مشتریان و کارکنان بانک حساب باز کنند.
  

برگزاری اولین نشست روابط عمومی بانک های خصوصی با رویکردی متفاوت به صنعت و صنف بانکداری را باید به فال نیک گرفت. در این نشست، مدیران روابط عمومی بانک های خصوصی به نکات ارزنده ای اشاره کردند که ملاحظاتی در پی دارد از جمله:

1. بانکداری در گذشته ساده بود. مردم کارهای بانکی خود را در یکی از بانک های نزدیک منزل شان انجام می دادند و به روابط عمومی نیاز چندانی نبود. ولی امروز رقابت بسیار شدید است و بانک ها نمی توانند روی وفاداری شخصی مشتریان و کارکنان بانک حساب باز کنند.

مورد دیگر این که با وجود دستگاه های خودپرداز و بانکداری آنلاین، بسیاری از مشتریان دیگر نیازی به تعامل انسانی روزانه برای انجام معاملات بانکی خود ندارند. در نتیجه بسیاری از بانک ها فرصت برای ارایه تماس های شخصی را از دست داده اند. این، همراه با تسلط برخی از بازارهای بزرگ موسسات بانکی و نیاز مداوم برای معرفی محصولات و خدمات جدید، بدان معنی است که بانک ها باید امکانات بیشتری برای ارایه دادن به مشتریان موجود انجام دهند و افرادی بیشتری را نیز بدون توجه به اندازه و ظرفیت خود برای جلب نظر داشته باشند.

برای رسیدن به این هدف، بانک ها در حال سرمایه گذاری در روابط عمومی و بازاریابی برای ایجاد حداکثر تاثیر در بازار هستند. روابط عمومی و بازاریابی یک ضرورت برای حفظ توان رقابتی است. سوال دیگر این نیست که آیا «ما باید سرمایه گذاری در روابط عمومی و بازاریابی داشته باشیم؟» در عوض، سوال این است: «چگونه می توانیم بهترین بازاریابی و صرف بودجه در روابط عمومی برای دستیابی به اهداف مان و ایجاد حداکثر تاثیر در بازار را داشته باشیم؟»

نتیجه می گیریم مستندنشینان بانکی از اهمیت جایگاه و نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری آگاهند و به خوبی می دانند که تنها با کمک روابط عمومی ها می توانند پیام های کلیدی خود را به مخاطبان مورد نظر، مشتریان فعلی، مشتریان بالقوه آینده، سهامداران و شرکای راهبردی خود برسانند.

2. دکتر «رضا امینی» در کتاب ارزشمند «روابط عمومی» به نکته بسیار جالبی در باب «برنامه های روابط عمومی» در نظام بانکی اشاره می کند: بانک ها در کشورهای پیشرفته برای جلب مشتری و جمع آوری سپرده های مردم رقابت شدیدی با یکدیگر دارند و با استفاده از برنامه های روابط عمومی سعی دارند صاحبان صنعت و بازرگانی و سرمایه گذاران و صاحبان اندوخته ها را به سوی خود جلب نمایند. بانک ها با تنظیم برنامه های روابط عمومی سه هدف زیر را تعقیب می کنند؛

- با بهبود خدمات خود، حجم داد و ستد خود را افزایش دهند.

- در ذهن مشتریان کنونی و آینده خود وضع مساعد و آبرومندی برای بانک ایجاد کنند.

- موقعیت خود را در شهری که مرکز فعالیت های بانک است تحکیم نمایند.

هدف اصلی هر بانک این است که با توسعه فعالیت های بانکی و تنوع محصولات و خدمات خود، درآمد و سود بیشتری تحصیل کند. معمولا برای نیل به این منظور هر بانکی کوشش می کند که به مردم بقبولاند که این بانک بهتر و کارآمدتر از بانک های دیگر است و بیشتر به نفع مردم است که با این بانک داد و ستد کنند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد