درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 02:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11957صفحه نخست » سه شنبه، 21 تیر 1401 - 18:48
زادروز «پیر فرانسیس برتون» روزنامه نگار، تاریخ نگار، مؤلف و میهندوست بنام کانادایی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) دوازدهم جولای زادروز «پیر فرانسیس برتون» روزنامه نگار، تاریخ نگار، مولف و میهندوست بنام کانادایی است که در 1920 به دنیا آمد و 84 سال عمر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) دوازدهم جولای زادروز «پیر فرانسیس برتون» روزنامه نگار، تاریخ نگار، مولف و میهندوست بنام کانادایی است که در 1920 به دنیا آمد و 84 سال عمر کرد. وی که بیش از 50 کتاب نوشت، «تاریخ» را به صورت داستان می نوشت و در این زمینه یک برنامه منظم تلویزیونی داشت و مخاطبان را در دنیای انگلیسی زبان به زبانی ساده و دلچسب با گذشته آشنا و از تجربه گذشتگان آگاه می ساخت.


    به باور برتون، آموزش نوجوانان و جوانان و اصلاح پی در پی برنامه های مدارس با هدف نیل به فرهنگی بهتر و جامعه ای شریف تر باید درصدر برنامه های هر دولت باشد و برای این کار از اندیشه و معلومات بهترین کارشناسان استفاده کند.

 

وی بود که واژه «کانادائیانا» را ترویج داد که هدف از آن؛ نامیدن فرهنگ، ادبیات و ... کانادایی ها است. وی بخشی از کار رسانه های عمومی را «آموزش مردم» می داند و در ردیف مدارس بشمار می آورد و دادن پاسخ به پرسش های مخاطبان را (که آموزگار در دسترس ندارند) وظیفه روزنامه نگار می داند. بنابراین، می توان گفت که فکر ایجاد چنین ستون هایی در جراید ازوست که اینک به رادیو ـ تلویزیون هم گسترش یافته اند.


    در ایران، ر. اعتمادی مبتکر صفحات پاسخ به مخاطبان بوده است که از نیمه دوم دهه 1340 در مجله اطلاعات جوانان به چاپ می رسید. روزنامه اطلاعات نیز در نیمه اول سال 1357 (سال انقلاب) چنین ستونی را (به دبیری نگارنده این تاریخ آنلاین برای ایرانیان) دایر کرده بود که با کاهش صفحات، بعدا تعطیل شد.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد