درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11950صفحه نخست » روابط عمومی ورزششنبه، 21 تیر 1393 - 06:30
وال‌استریت ژورنال معرفی کرد
قهرمان جام جهانی گردشگرپذیرها!
جام بیستم فوتبال به فینال خود نزدیک و هیجان آن نیز روز به روز بیشتر می‌شود. درحالی‌که همه چیز رنگ و بوی فوتبال و جام جهانی گرفته، نشریه وال‌استریت بین 32 تیم حاضر در این تورنمنت، در بسیاری از جنبه‌های دیگر نیز رقابتی در نظر گرفته و قهرمان این تیم‌ها را در حوزه‌های دیگر معرفی کرده است.
  

قهرمان جام جهانی گردشگرپذیرها!

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این معرفی بر اساس آخرین اطلاعات موجود در نهادهای جهانی مربوطه صورت گرفته است. وال استریت طبق گروه‌های اولیه حاضر در مرحله نهایی جام‌جهانی فوتبال، کشورها را دسته‌بندی و برهمان مبنایی که تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند، جداول حذفی را مشخص کرده است. بیشترین واردات و صادرات، جوان‌ترین و پیرترین جمعیت، بیشترین آب‌ها و بیشترین جنگل‌ها، بیشترین بارندگی، بیشترین و کمترین رشد جمعیت، بیشترین و کمترین تولید ناخالص ملی و...

از جمله شاخص‌هایی هستند که وال استریت ژورنال بر مبنای آن قهرمانان را معرفی کرده است. در این بین یکی از شاخص‌ها نیز بیشترین تعداد توریست‌های بین‌المللی است که به گفته این نشریه، براساس آخرین اطلاعات به دست آمده از گزارش‌های سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) ارائه شده است.

طبق این جدول حذفی (جدول 1) کشورمان ایران به‌رغم آنکه نتوانست از مرحله گروهی جام‌جهانی فوتبال صعود کند، در دارا بودن گردشگران ورودی به همراه آرژانتین از گروه خود صعود می‌کند و بوسنی و نیجریه را پشت سر می‌گذارد! در مرحله حذفی اما ایران توانایی غلبه بر 83 میلیون گردشگر ورودی کشور فرانسه را ندارد و در همین مرحله حذف می‌شود.

کشورهای مکزیک، انگلستان، فرانسه، ایالات‌متحده آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، سوئیس و آلمان به مرحله یک چهارم نهایی گردشگرپذیرترین تیم‌های حاضر در جام جهانی فوتبال می‌رسند و از بین آنها نیز انگلستان، فرانسه، اسپانیا و آلمان به نیمه نهایی می‌روند. با این حال آلمان برخلاف آنکه در جام جهانی فوتبال به فینال راه یافت، در مصاف با اسپانیا نمی‌تواند به بازی نهایی برسد و از بین دو فینالیست (اسپانیا و فرانسه)، فرانسه با بیش از 83 میلیون گردشگر بین‌المللی ورودی، جام گردشگرپذیرترین تیم حاضر در تورنمنت جهانی فوتبال را از آن خود می‌کند!

علاوه‌بر این، وال‌استریت ژورنال کرواسی را قهرمان 32 تیم حاضر در جام جهانی برمبنای سرانه بیشترین گردشگر معرفی کرده است. در این جدول (جدول 2) ایران نمی‌تواند از گروه خود بالا بیاید و مغلوب سرانه گردشگرپذیری آرژانتین و بوسنی می‌شود. کرواسی، یونان، پرتغال، فرانسه، اسپانیا، اروگوئه، سوئیس و بلژیک کشورهایی هستند که به یک‌چهارم نهایی راه می‌یابند اما از بین آنها تنها اسپانیا، سوئیس، فرانسه و کرواسی به نیمه نهایی می‌رسند.

اسپانیا در شاخص سرانه بیشترین گردشگر نیز فینالیست می‌شود اما نهایتا این کرواسی است که با سرانه 45/2 گردشگر، قهرمان سرانه بیشترین گردشگر خواهد شد.

براساس آخرین گزارش سازمان اروپا با 563 میلیون، 52 درصد از گردشگران بین‌المللی را به خود اختصاص داده است و در این میان خاورمیانه تنها 5 درصد از یک میلیارد و 87 میلیون گردشگر را داراست.

طبق همین گزارش فرانسه، ایالات متحده آمریکا، اسپانیا، چین، ایتالیا، ترکیه، آلمان، انگلستان، روسیه و تایلند در سال 2013 رتبه‌های اول تا دهم گردشگرپذیرترین کشورها را به خود اختصاص داده اند.
 


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۴۴



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد