درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11933صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 20 تیر 1393 - 09:49
اثرگذاری پاندای 4.0 گوگل بر روابط عمومی اینترنتی
سوال اینجاست که چرا این موضوع برای متخصصان روابط عمومی اهمیت دارد؟ اگرچه بسیاری از متخصصان روابط عمومی متخصص سئو نیستند، ما دریافتیم که جستجو یکی از بازی های بزرگی است که صنعت خبر را متحول کرده است. در واقع، در سال 2011 جستجوی پیو اعلام کرد که جستجو یکی از عوامل اثر بخش بر اخبار در دهه گذشته بوده است. به همین دلیل رتبه شما در موتورهای جستجو از اهمیت برخوردار است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سالی فالکو- حدود ده سال پیش گوگل به روز رسانی عمده پاندا 4.0 را شروع کرد. یک الگوریتم عمده که برای جستجوی گوگل طراحی شده بود. هدف روزآمد شدن حذف محتواهای ضعیف از رتبه بندی گوگل بود.


سوال اینجاست که چرا این موضوع برای متخصصان روابط عمومی اهمیت دارد؟ اگرچه بسیاری از متخصصان روابط عمومی متخصص سئو نیستند، ما دریافتیم که جستجو یکی از بازی های بزرگی است که صنعت خبر را متحول کرده است. در واقع، در سال 2011 جستجوی پیو اعلام کرد که جستجو یکی از عوامل اثر بخش بر اخبار در دهه گذشته بوده است. به همین دلیل رتبه شما در موتورهای جستجو از اهمیت برخوردار است.


نشانه هایی وجود دارد که بیان می کند، گوگل از گزارش های مطبوعاتی به خوبی استقبال نمی کند. مت کاتس، متخصص موتور جستجوی گوگل بیان کرد که با توجه به محتوای گزارش خبری هیچ ارزش محتوایی یا ارزشی که بتواند لینک دریافت کند و برای سئو ارزشی داشته باشد ندارد.


بری شوارتز، موسسه «SERoundtable.com» و سردبیر خبری «SearchEngineLand.com» می گوید که بر اساس تحقیقاتش، پاندا 4.0 بر گزارش های خبری اثرگذار است. نتایج وی نشان می دهد که خدمات عمده سایت های نظیر پی آر نیوز وایر دیگر پدیداری گذشته را ندارند و در روزآمد جدید اثر خود را از دست داده اند.


شوارتز می نویسد: «به نظر می رسد این اتفاق بعد از روزآمد پاندا 4.0 گوگل به وقوع پیوسته است. جنجالی پیرامون سایت های گزارش خبری که بیشتر از خود گزارش مملو از لینک های متعدد هستند، الزاما مساله ای با طبیعت محتوای تکراری ندارد. اما بیایید صادق باشیم، بسیاری از گزارش های خبری که منتشر می شوند محتوایی نازل دارند و بیشتر جنبه هرزه نامه ای پیدا می کنند، و در پایان آن به غیر از لینک و تبلیغات چیز دیگری مشاهده نمی شود. بنابراین ممکن است که پاندا 4.0 برای سایت های بزرگ این مورد را در نظر داشته باشد.»


هدف شرکت ها در استفاده از سیستم های وایر چیست؟
تام فورمسکی، خبرنگار مالی سابق تایمز و موسس سیلیکون ولی واچر، اخطار داد که صنعت روابط عمومی درباره قوانین جدید گوگل برای گزارش های خبری تقریبا یک سال عقب است. وی در ادمه بداشت خود را در باب پاندا 4.0 چنین نوشت:


«گوگل ترجیح می دهد شرکت های روابط عمویم و سایر شرکت های بازاریابی، بیشتر از سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) متنفر باشند زیرا آنها برای افزایش پدیداری خود از این ابزار استفاده می کنند و الزاما شایسته دریافت لینک در موتورهای جستجو نمی باشند. گوگل می خواهد نتایج جستجو بازتاب طبیعی باشد. صفحات محبوب وب به طور طبیعی بیشترین بازدید را کسب کنند زیرا این صفحات حاوی اطلاعات مفید هستند. هر چیزی غیر از این بر اساس الگوریتم های گوگل محکوم به شکست است و امکان نمایش را در فهرست گوگل پیدا نمی کند. این بدین معناست که روابط عمومی سنتی و روش های بازاریابی در رده سئو قرار می گیرند.»


مترجم: عادل میرشاهی (مدرس سئو پی آر و روابط عمومی اینترنتی)
منبع: http://www.business2community.com/public-relations/googles-panda-4-0-affects-pr-0901000#!WyRax
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد