درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:12   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11930صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 18 تیر 1393 - 18:44
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی: توجه دولت تدبیر و امید به افکار عمومی، رسانه و روابط عمومی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: انسجام روابط عمومی ها و عملکرد تاثیر گذار و مثبت آنان در حوزه افکار عمومی می تواند به توسعه، عمران و آبادانی استان شتاب بیشتری بدهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: انسجام روابط عمومی ها و عملکرد تاثیر گذار و مثبت آنان در حوزه افکار عمومی می تواند به توسعه، عمران و آبادانی استان شتاب بیشتری بدهد.

به گزارش شارا به نقل از پرستوها، امیر پور مهدی در گفتگو با کارشناسان اداره کل روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: روابط عمومی دستگاه های اجرایی با هم افزایی و تاثیر گذاری بیشتر در افکار عمومی و تصمیم سازان می توانند مسیر دستیابی به اهداف را هموار و کوتاه کنند.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی روابط عمومی ها، مناسب ترین ساز و کار این امر را تشکیل و راه اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان دانست.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، توجه دولت تدبیر و امید و نماینده ارشد دولت در استان به افکار عمومی، رسانه و روابط عمومی ها را بسیار مثبت ارزیابی و اضافه کرد: شرایط مناسبی برای ارتقا جایگاه روابط عمومی ها و افزایش کارآمدی آنان فراهم شده که تحقق آن مستلزم برنامه ریزی و مدیریت هوشمندانه است.

پور مهدی از تمام مدیران روابط عمومی های استان دعوت کرد تا با ارائه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی و عملیاتی خود، زمینه فعالیت گسترده تر جامعه روابط عمومی های استان را فراهم کنند.

وی با اشاره به ساختار شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: بزودی نشست این شورا در استان برگزار خواهد شد تا با ایجاد ساختار، انتخاب هیات رئیسه و کارگروه های مختلف، بسته فعالیت منسجم روابط عمومی ها در خراسان رضوی تدوین و زمینه اجرایی شدن آن فراهم شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رسانه ها را یکی از عوامل موثر در ایجاد و تقویت مشارکت و همدلی عمومی عنوان کرد و افزود: رسانه ها مهمترین یاور روابط عمومی ها هستند و می توانند همسو با اهداف کلان کشور و منافع ملی، دستیابی به مشارکت مردمی را محقق سازند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد