درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11929صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 18 تیر 1393 - 18:44
روابط‌عمومی‌ها را دریابید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در حالی که جریان مخالف اعتدال تمام رسانه‌های ثروتمند و فربه خود را بسیج کرده تا دولت مورد حمایت مردم و رهبری را مورد هجمه قرار دهد، ضعف روابط عمومی بخش‌های مختلف کاملا مشخص است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در حالی که جریان مخالف اعتدال تمام رسانه‌های ثروتمند و فربه خود را بسیج کرده تا دولت مورد حمایت مردم و رهبری را مورد هجمه قرار دهد، ضعف روابط عمومی بخش‌های مختلف کاملا مشخص است.


شاید در سال های دور که جمعیت شهرها فقط چند هزار نفر بود، این امکان وجود داشت که سیاسیون مستقیما به روش‌های مختلف حرف خود و روایتشان از واقعیت را به مردم برسانند. اما در عصر ارتباطات دیگر این رسانه‌ها هستند که وقایع را روایت می‌کنند.

در حالی که جریان مخالف اعتدال تمام رسانه‌های ثروتمند و فربه خود را بسیج کرده تا دولت مورد حمایت مردم و رهبری را مورد هجمه قرار دهد، ضعف روابط عمومی بخش‌های مختلف کاملا مشخص است.

در نمونه اخیر، همزمان با خیز برخی افراطیون مجلس جهت استیضاح و واژگون کردن روند حرکتی در وزارت علوم، توپخانه رسانه‌ای آن جریان هم علیه فرجی دانا و این وزارتخانه به کار افتاد. قطعا اگر احساس مسئولیت رسانه‌های مستقل و اصلاح‌طلب و همچنین فعالیت داوطلبانه حامیان دولت و جوانان اصلاح‌طلب در شبکه‌های اجتماعی نبود، فضای خبری و رسانه‌ای به سمتی دیگر می‌رفت و شاید ماجرا به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. در این ماجرا ضعف روابط عمومی وزارت علوم کاملا مشخص بود.

در قائله‌های اینچنینی اهمیت روابط عمومی نهادهای دولتی کاملا مشخص می‌شود. آنجاست که روابط عمومی باید در لحظه اخبار درست و صحیح را به رسانه‌های برساند و همچنین با رصد دقیق تحولات رسانه‌ای، پیشنهادات لازم را به مسئولین وزارتخانه مرتبط با خود ارائه دهد. اما آنچه مشاهده شد ضعف و کم‌کاری بود.

به نظر می‌رسد که این مشکل در بسیاری دیگر از ساختارهای دولتی همچنان وجود داشته باشد و لازم است که دولت روحانی تدبیری جدی در این خصوص بیاندیشد. شروع فعالیت شورای عالی اطلاع رسانی ریاست جمهوری را در این بین می‌توان به فال نیک گرفت اما اصلاح این مشکل، درایتی بسیار می‌خواهد و همتی والا.

حرف روز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد