درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11910صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 17 تیر 1393 - 10:38
مدیریت بحران آب در روابط عمومی
حران آب در یزد و ترویج فرهنگ صرفه جویی، این روزها در حالی به عنوان دغدغه مدیران دولت تدبیر و امید در استان قرار گرفته است که به اعتقاد همگان، روابط عمومی ها به عنوان حلقه های اصلی ارتباط می توانند در این خصوص نقش مهمی ایفا نمایند. نقش اساسی روابط عمومی ها، فرهنگ سازی و تلاش در جهت استفاده بهینه، کاهش هزینه ها و صرفه جویی است.
  

مدیریت بحران آب در روابط عمومی
محمدرضا سیدحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بحران آب در یزد و ترویج فرهنگ صرفه جویی، این روزها در حالی به عنوان دغدغه مدیران دولت تدبیر و امید در استان قرار گرفته است که به اعتقاد همگان، روابط عمومی ها به عنوان حلقه های اصلی ارتباط می توانند در این خصوص نقش مهمی ایفا نمایند. نقش اساسی روابط عمومی ها، فرهنگ سازی و تلاش در جهت استفاده بهینه، کاهش هزینه ها و صرفه جویی است. از آن جایی که فرهنگ اصلاح الگوی مصرف دربرگیرنده همه ابعاد و زوایای زندگی انسان می شود، اطلاع رسانی شفاف و تبلیغات صحیح یکی از راهکارهای روابط عمومی برای ترویج و فرهنگ سازی در راستای اصلاح الگوی مصرف است. ما باید درست مصرف کردن را در جامعه نهادینه کنیم زیرا روابط عمومی ها نماینده رفتاری و گفتاری کل سازمان ها، وزارتخانه ها و به نوعی نماینده دولت و نظام هستند که باید نقش موثر خود را در این زمینه ایفا کنند. با این تفاسیر می توان گفت که روابط عمومی به دلیل وظیفه درون سازمانی و برون سازمانی، بیش از همه در اعتلا و رشد فرهنگ و رفتار با انسان سروکار دارد که از زمینه ها و امکانات و ابزارهای خوبی جهت این اعتلا قدم بردارد و با مخاطب شناسی به اقناع و نفوذ در مخاطبین دست یابد. به هر روی در شرایط کنونی، روابط عمومی ها باید در خصوص بحران بی آبی استان یزد از طریق شناخت علمی و صحیح مخاطبان به راهبردهای معین و اجرای برنامه های سازماندهی شده به اطلاع رسانی و تدوین فرهنگ صحیح فردی و اجتماعی بپردازند و با تعمیم وسیع برای ترویج و تبلیغ یعنی جاانداختن رفتارها و الگوهای مناسب رفتاری، مقوله فرهنگ سازی را به اجرا درآورند.


حال چه بخواهیم و چه نخواهیم بی آبی استان یزد در معرض بحران قرار دارد، بحرانی که بارها نشان داده، عدم انطباق بین نیازها و منابع، تغییر ناگهانی، بروز حوادث غیرمنتظره و خطرناک و نداشتن اطمینان از اوضاع و برهم خوردن تعادل وجود دارد. بنابراین در این موقع روابط عمومی ها می توانند مدیریت بحران به معنای انجام وظایف، ایفای نقش و کسب مهارت های مدیریت در شرایط بحران، وظیفه خود را به خوبی انجام دهند. البته به شرط آن که بندهای مذکوری که گفته شد به خوبی در سرلوحه کاری مدیران و کارگزاران روابط عمومی قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
محمد صیفی کار
| 1393/4/21 - 04:49 |     0     0     |
در این مقوله سخن بسیار گفتیم و عمل بسیار ناچیز است. سخن کوتاه اینکه تا روابط عمومی ها اعتبار مالی و جایگاه اداری خود را بدست نیاورند .این گوه بحث ها در حد سخن و نهایت یک خبر باقی خواهد ماند. دولت باید سرفصل های مشخص و دائمی و به نوعی پیوست فرهنگی برای تمام هزینه ها و طرح ها ایجاد کند. در غیر اینصورت کاملا سلیقه ای رفتار خواهیم کرد و خروجی می شود اینکه پس کلی تبلیغات در این شهر و آن روستا ، می بینیم باز مصرف بالا و بالاتر می رود.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد