درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11907صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 17 تیر 1393 - 08:38
انعکاس انتقادات و پیشنهادات از رسالت‌های مهم روابط عمومی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز انعکاس انتقادات و پیشنهادات مردمی و همچنین کارکنان به مسئولان را از رسالت‌های روابط عمومی برشمرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز انعکاس انتقادات و پیشنهادات مردمی و همچنین کارکنان به مسئولان را از رسالت‌های روابط عمومی برشمرد.


به گزارش شارا به نقل از «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، سید بصیر هاشمی امروز در نشست مشترک با مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: با انتقال آراء و دیدگاه های کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه به مسئولان رده بالا، تصمیم گیری ها با رعایت جوانب بیشتری صورت می گیرد.

وی افزود: همین امر موجب اعتمادسازی در مجموعه و تسهیل هرچه بیشتر کارها می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به جهشی که در زمینه فعالیت های روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفته است، بیان داشت: هر مجموعه ای برای اینکه اقدامات خود را به صورتی توانمند به انجام برساند، نیازمند روابط عمومی موثر و کاردان است.

هاشمی تصریح کرد: روابط عمومی با انعکاس به موقع، صحیح و منطقی اخبار، نقش موثری در روشنگری جامعه دارد که از جمله شواهد تحقق این هدف توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پوشش لحظه به لحظه سفرهای وزیر بهداشت به استان فارس و استفاده از توانایی های کارکنان خود در این زمینه بوده است.

وی تاکید کرد: امانت داری و عدالت، دو اصل مهم و اساسی در فعالیت های رسانه ای است که باید در انعکاس اخبار مورد توجه قرار گیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همچنین با اشاره به رسالت های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عرصه آکادمیک، انتشار اخبار علمی و پژوهشی از دستاوردهای دانشگاه را در این زمینه ضروری دانست.

در این نشست، احمد رضازاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این مدیریت در 9 ماهه پایانی سال 92، به معرفی بیشتر خدمات و اقدامات این مجموعه پرداخت.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد