درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 18:00   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11907صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 17 تیر 1393 - 09:14
انعکاس انتقادات و پیشنهادات از رسالت‌های مهم روابط عمومی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز انعکاس انتقادات و پیشنهادات مردمی و همچنین کارکنان به مسئولان را از رسالت‌های روابط عمومی برشمرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز انعکاس انتقادات و پیشنهادات مردمی و همچنین کارکنان به مسئولان را از رسالت‌های روابط عمومی برشمرد.


به گزارش شارا به نقل از «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، سید بصیر هاشمی امروز در نشست مشترک با مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: با انتقال آراء و دیدگاه های کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه به مسئولان رده بالا، تصمیم گیری ها با رعایت جوانب بیشتری صورت می گیرد.

وی افزود: همین امر موجب اعتمادسازی در مجموعه و تسهیل هرچه بیشتر کارها می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به جهشی که در زمینه فعالیت های روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفته است، بیان داشت: هر مجموعه ای برای اینکه اقدامات خود را به صورتی توانمند به انجام برساند، نیازمند روابط عمومی موثر و کاردان است.

هاشمی تصریح کرد: روابط عمومی با انعکاس به موقع، صحیح و منطقی اخبار، نقش موثری در روشنگری جامعه دارد که از جمله شواهد تحقق این هدف توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پوشش لحظه به لحظه سفرهای وزیر بهداشت به استان فارس و استفاده از توانایی های کارکنان خود در این زمینه بوده است.

وی تاکید کرد: امانت داری و عدالت، دو اصل مهم و اساسی در فعالیت های رسانه ای است که باید در انعکاس اخبار مورد توجه قرار گیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همچنین با اشاره به رسالت های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عرصه آکادمیک، انتشار اخبار علمی و پژوهشی از دستاوردهای دانشگاه را در این زمینه ضروری دانست.

در این نشست، احمد رضازاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این مدیریت در 9 ماهه پایانی سال 92، به معرفی بیشتر خدمات و اقدامات این مجموعه پرداخت.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد