درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11885صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 16 تیر 1393 - 11:40
کنفرانس عصر تبلیغات دیجیتال سانفرانسیسکو
کنفرانس عصر تبلیغات دیجیتال سانفرانسیسکو در روز 16 سپتامبر 2014 در ایالات متحده امریکا برگزار می شود. به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس پیرامون مباحثی نظیر داستانسرایی، برندینگ اینترنتی، شخصیت های تاثیر گذار، موبایل و ارزش افزوده شبکه های اجتماعی توسط برترین متخصصان تبلیغات ایالات متحده اجرا می شود.
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس عصر تبلیغات دیجیتال سانفرانسیسکو در روز 16 سپتامبر 2014 در ایالات متحده امریکا برگزار می شود.

به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس پیرامون مباحثی نظیر داستانسرایی، برندینگ اینترنتی، شخصیت های تاثیر گذار، موبایل و ارزش افزوده شبکه های اجتماعی توسط برترین متخصصان تبلیغات ایالات متحده اجرا می شود.


سخنرانان این کنفرانس یک روزه از شرکت ها کوکا کولا، اسمارت تینگز، ویزا، سامسونگ ایالات متحده امریکا، گوگل، مک دونالد و توییتر انتخاب شده اند.


در فراخوان این همایش آمده است: «یادگیری از تجارب مگا برندها با ابزارهای جدید دیجیتال و کنار گذاشتن نامه های سنتی در دنیای امروز تبلیغات امری گریز نادپذیر است. با شرکت در این کنفرانس می توانید ترسیمی عقلانی از برنامه های آینده در حوزه رسانه ها و ارتباطات داشته باشید.


عصر تبلیغات برندهای بزرگ را در کنار هم جمع می کند و این برای جوانان نوپایی که می خواهند در فضای رسانه و تکنولوژی حضور پیدا کنند جذاب خواهد بود. همچنین کارآفرینانی که می خواهند بازار مصرف جدیدی را بسازند نیز می توانند با استفاده از خدمات و پرداخت های موبایلی نسل جدیدی از کسب و کار را تجربه کنند.


محل برگزاری این کنفرانس سانفرانسیسکو، خیابان میشن 780، مریوت مارکیز می باشد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت کنفرانس مراجعه کنید:
http://events.adage.com/digitalsf2013/index.php?page=sponsors
 
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد