درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11799صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 13 تیر 1393 - 20:57
شهردار قم مطرح کرد: لازمه یک روابط عمومی پویا و مطلوب، پاسخ گویی مناسب به نیازها است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار قم با بیان اینکه روابط عمومی باید پاسخگوی امور مربوط به سازمان باشد گفت: روابط عمومی ها باید همواره وظیفه خطیر مسئولین نسبت به مردم را به آنان یادآوری کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار قم با بیان اینکه روابط عمومی باید پاسخگوی امور مربوط به سازمان باشد گفت: روابط عمومی ها باید همواره وظیفه خطیر مسئولین نسبت به مردم را به آنان یادآوری کنند.

وی مهمترین موضوع در روابط عمومی را خلاقیت و نوآوری دانست و تصریح کرد: روابط عمومی مانند دیگر امور سازمانی و بوروکراتیک ضابطه مند نیست و بر اساس خلاقیت و میزان نوآوری متصدی مسئول آن به پیش می‌رود.


شهردار قم ادامه داد: یک خبر را می‌توان به طرق مختلف منعکس کرد اما یک روابط عمومی هنرمندانه و خلاق طوری آن را پوشش می‌دهد که بیشترین بازخورد مثبت را داشته باشد.


وی در ادامه لازمه یک روابط عمومی پویا و مطلوب را پاسخ گویی مناسب به نیاز های درون سازمانی و برون سازمانی دانست و خاطر نشان کرد:روابط عمومی در مباحث درون سازمانی باید باعث هم افزایی میان پرسنل سازمان شود و در مباحث برون شهری باید خدمات ارائه شده توسط سازمان را به بهترین نحو به عموم منتقل کند تا تعامل میان سازمان و مردم هر چه بیشتر شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد