درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 21:50   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11787صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 11 تیر 1393 - 17:13
زنان قدرتمند در روابط عمومی: کریستین بارنی
همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)- تغییرات گسترده دهه گذشته در روابط عمومی نشان دهنده تغییر در تعادل جنسیتی در شرکت ها است. با این حال، در حالی که زنان به طور فزاینده ای به صفوف ما می پیوندند، به خصوص در جوانان, سوال باقی می ماند: نسبت زن به مرد در تغییر است؟
  

همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)-  تغییرات گسترده دهه گذشته در روابط عمومی نشان دهنده تغییر در تعادل جنسیتی در شرکت ها است. با این حال، در حالی که زنان به طور فزاینده ای به صفوف ما می پیوندند، به خصوص در جوانان, سوال باقی می ماند: نسبت زن به مرد در تغییر است؟


رشد حرفه ای روابط عمومی در طول دهه گذشته، شگفت آور شده است. شرکت های روابط عمومی نه تنها گسترش یافته اند, بلکه در 1980عضویت در جوامع حرفه ای و اتحادیه های صنفی مارپیچی به سمت بالا رو به رشد است. و، مهمتر از همه، تقریبا هر نوع موسسه انتفاعی و غیر انتفاعی به طور یکسان، نیاز به گفت و گو با گروه از افرادی که می توانند و آینده خود را تحت تاثیر قرار دهد, به رسمیت شناخته می شود.


این رشد، تکامل و بلوغ از روابط عمومی مطمئناً متداوم است. عناصر رشد چشمگیر و تغییر در قرن آینده عبارتند از: گسترش نهادهای دموکراتیک در سراسر جهان، اهمیت رو به رشد برقراری ارتباط داخلی و همچنین افکار عمومی خارجی؛ انفجار واقعی یک به یک ارتباطات و فن آوری برای پیاده سازی آن، و پیشرفت مداوم ساختار روابط عمومی از دانش، به خصوص تجزیه و تحلیل از آگاهی عمومی و تغییر در نگرش ها و رفتار.

 

مدیر عامل شرکت RBB زنان قدرتمند در PR برفلد

 

 منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
http://www.prwomen.ir/fa/?current=article&Articlerogsfaid=4216

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد