شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : زنان قدرتمند در روابط عمومي: كريستين بارني
چهارشنبه، 11 تیر 1393 - 17:49 کد خبر:11787
همايش زن و روابط عمومي(PRWOMEN)- تغييرات گسترده دهه گذشته در روابط عمومي نشان دهنده تغيير در تعادل جنسيتي در شركت ها است. با اين حال، در حالي كه زنان به طور فزاينده اي به صفوف ما مي پيوندند، به خصوص در جوانان, سوال باقي مي ماند: نسبت زن به مرد در تغيير است؟

همايش زن و روابط عمومي(PRWOMEN)-  تغييرات گسترده دهه گذشته در روابط عمومي نشان دهنده تغيير در تعادل جنسيتي در شركت ها است. با اين حال، در حالي كه زنان به طور فزاينده اي به صفوف ما مي پيوندند، به خصوص در جوانان, سوال باقي مي ماند: نسبت زن به مرد در تغيير است؟


رشد حرفه اي روابط عمومي در طول دهه گذشته، شگفت آور شده است. شركت هاي روابط عمومي نه تنها گسترش يافته اند, بلكه در 1980عضويت در جوامع حرفه اي و اتحاديه هاي صنفي مارپيچي به سمت بالا رو به رشد است. و، مهمتر از همه، تقريبا هر نوع موسسه انتفاعي و غير انتفاعي به طور يكسان، نياز به گفت و گو با گروه از افرادي كه مي توانند و آينده خود را تحت تاثير قرار دهد, به رسميت شناخته مي شود.


اين رشد، تكامل و بلوغ از روابط عمومي مطمئناً متداوم است. عناصر رشد چشمگير و تغيير در قرن آينده عبارتند از: گسترش نهادهاي دموكراتيك در سراسر جهان، اهميت رو به رشد برقراري ارتباط داخلي و همچنين افكار عمومي خارجي؛ انفجار واقعي يك به يك ارتباطات و فن آوري براي پياده سازي آن، و پيشرفت مداوم ساختار روابط عمومي از دانش، به خصوص تجزيه و تحليل از آگاهي عمومي و تغيير در نگرش ها و رفتار.

 

مدير عامل شركت RBB زنان قدرتمند در PR برفلد

 

 منبع مرجع:  شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)
http://www.prwomen.ir/fa/?current=article&Articlerogsfaid=4216