درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:45   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11779صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 11 تیر 1393 - 10:17
برگزاری جلسه شورای روابط عمومی های شهرداری قم
تعامل سازنده و جلب اعتماد مردم مهمترین رسالت روابط عمومی هاست
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم در سومین جلسه شورای روابط عمومی های شهرداری قم در سال جاری، ایجاد تعامل سازنده میان سازمان و افکار عمومی و جلب اعتماد مردم را مهمترین رسالت روابط عمومی دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- علی حاجی رضا در این جلسه که با حضور شهردار قم، مدیران و کارشناسان روابط عمومی مرکز، مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قم برگزار گردید، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان از تمامی نیروهای روابط عمومی شهرداری به جهت خدمت رسانی صادقانه در اعیاد شعبانیه و مراسم 14و15خرداد قدردانی نمود و گفت: باید با تلاش و کوشش فراوان، بیش از پیش جایگاه روابط عمومی را ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه شهرداری نهادی پویاست و بیشترین تماس مستقیم را با مردم دارد،اظهار داشت: عمده درآمد شهرداری به صورت عوارضی است که از مردم دریافت می‌کند، پس باید تعامل و اعتماد میان مردم و مجموعه مدیریت شهری به حد بالایی برسد تا مردم با رضایت بیشتری به پرداخت عوارض ترغیب شوند، و این یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی در مدیریت شهری است.

حاجی رضا با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت های ممکن برای اطلاع رسانی صحیح به مردم استفاده کرد، بیان داشت: مجموعه روابط عمومی باید نظارت و دقت کافی را در انجام وظایف مربوطه داشته باشند و با دیگر قسمت های شهرداری مانند خدمات شهری تعامل سازنده در راستای اهداف مدیریت شهری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کارکنان روابط عمومی باید مطلع ترین افراد سازمان باشند، خاطر نشان کرد:روابط عمومی باید مدیرت افکار عمومی را در راستای اهداف سازمان متبوع خود به درستی انجام دهد، که اگر روابط عمومی این وظیفه خطیر را به درستی انجام ندهد مانع بزرگی بر سر راه تعامل سازمان با افکار عمومی خواهد بود.

در پایان این جلسه آقایان ترکمن و مختاری به ترتیب به عنوان مدیران روابط عمومی شهرداری منطقه4 و سازمان فرهنگی ورزشی معرفی شدند.
 


منبع: قم پرس



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد