درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11765صفحه نخست » سه شنبه، 10 تیر 1393 - 07:06
سی و هفتمین شماره دوماهنامه «توسعه مهندسی بازار» منتشر شد
تازهترین شماره دوماهنامه توسعه مهندسی بازار (شماره سی و هفتم، خردادو تیرماه 1393) منتشر شد.
  

سی و هفتمین شماره دوماهنامه «توسعه مهندسی بازار» منتشر شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نیازمندیهای توسعه مهندسی بازار, بخش جدیدی است که از این شماره با خوانندگان همراه خواهد بود. مطالب این بخش آموزه‌هایی دارد که در "قالب طنز"، بار آموزشی را بر عهده گرفته‌اند.
 

در این شماره می خوانید:
یادداشت پرویز درگی
انتشار مجله‌ی بازاریاب بازاراساز برای ویزیتورها، گفت‌وگو با استادان ایرانی و خارجی، میزگرد بهبود فضای کسب‌وکار، و تبلیغات خلاق شرکتهای پیشرو جهانی
 

سرمقاله
سرمقاله‌ی این شماره را دکتر بهزاد ابوالعلایی، تحریر کرده است. دکتر بهزاد ابوالعلایی، متخصص نامی "منابع انسانی ایران"، در این سرمقاله، نخست فضای "کیفیت نیروی کار" را در ایران ترسیم کردند، آن هم به استناد "گزارش شاخص رقابت‌پذیری جهانی" که هر ساله از سوی مجمع جهانی اقتصاد منتشر می‌شود.


جام جهانی فوتبال 2014 در توسعه مهندسی بازار
1. گزارش ویژه: جام جهانی فوتبال 2014 برزیل، آوردگاه جهانی تبلیغات و بازاریابی‌
2. تازه‌های خبر: استراتژی پوما در جام جهانی 2014، کمپین بیتس برای جام جهانی برزیل و...
3. تبلیغات خلاق: کمپین کوکاکولا و پپسی
"جام جهانی فوتبال 2014" یک رویداد جهانی بود که تأثیری هم بر شرکتها، بانکها و بنگاههای ایرانی دارد، و هم بر "رفتار جامعه" و "عموم مردم" تأثیر گذاشت و همچنان تا مدتها این تأثیر پابرجاست.
 

میزگرد تأثیر فضای مطلوب کسب‌وکار بر رشد اقتصادی
حاضران این میزگرد در ترکیبی از "استادان دانشگاه" و "استادان بازار" به بررسی تأثیر فضای مطلوب کسب‌وکار بر رشد اقتصادی پرداختند.
دکتر مرتضی عمادزاده، استاد منصور مجدم، مهندس سعید امامی، دکتر امیرحامد رضایی، و پرویز درگی در این میزگرد، نخست با نگاه کلان، و سپس در فضای کسب‌وکارها و شرکتها، دیدگاههای خود را عنوان کردند.
دکتر مرتضی عمادزاده، مدیریت این میزگرد را بر عهده داشت.
آینده‌پژوهی: "برای انقلاب منابع آماده‌اید"
"برای انقلاب منابع آماده‌اید" گزارشی است از تحقیقات مشاوران ارشد گروه مک کینزی. کارشناسان جهانی به این باور رسیده‌اند که انقلاب صنعتی آینده بتدریج شکل و شمایل خاص خود را پیدا می‌کند؛ بهره‌وری منابع، حوزه‌ی مورد تأکید این انقلاب است که در پرتو آن، فرصتهای خارق‌العاده‌ای برای شرکتها می‌آفریند.


گفت‌وگو با استادان ایرانی و خارجی
سه گفت‌وگوی اختصاصی در این شماره آمده است:
1. دکتر حسین شریفی، استاد دانشگاه لیورپول
2. دکتر برایان وانسینک، استاد بازاریابی، علوم تغذیه و اقتصاد کشاورزی و مصرفی‌
3. دکتر ساندرا کراسوک، متخصص بسته‌بندی از مؤسسه‌ی مد و فناوری در نیویورک
• گفت‌‌و‌گوی اختصاصی با دکتر شریفی، ابعاد متنوعی دارد از جمله موضوع زنجیره‌ی تأمین، و بحث فوق‌العاده تازه‌ی بازاریابی به نام چابکی Agillity()
• گفت‌‌‌وگوی اختصاصی با دکتر برایان وانسینک، خواندنی است. از آن رو که وی را به عنوان "شرلوک‌هلمز" غذا می‌شناسند. برایان وانسینک، هم پژوهشگر است، و هم "بازاریاب" است برای "غذای سالم" که کاربرد آن در "فست‌فودها" و رستورانها است.
دکتر ساندرا کراسوک، افزون بر مدارج علمی، دبیر اجرایی کنفرانس سالانه‌ی طراحی و کسب‌وکار است. او در این گفت‌وگو از آینده‌ی بسته‌بندی شرکتهای جهانی می‌گوید.‌همچنین واژه‌ی نوروکمپینگ را تشریح می‌کند.


رهبری، مدیریت و بازاریابی / دن‌کیشوت، اوباما، و عادت غلط مدیران
1. درسهای مدیریت و بازاریابی از دن‌کیشوت
2. بازاریاب و فروشنده‌ای به نام "اوباما"
3. 10 عادت غلط مدیران‌
4. رفتار مدیران، عامل اصلی برکناری کارکنان توانمند
گاه مدیران در عالم "توهم"، بازار را تسخیر می‌کنند، بی‌آنکه بدانند "بازار" در فضای متلاطم و "آشوب" هر لحظه‌ "بازیگرانی" را وارد عرصه کرده است. نتیجه آنکه، "رقیب" پرنفوذ، یا "کم‌تجربه اما چابک"، "سهم بازار" را می‌رباید.


در این شماره، دست‌کم 8 صفحه از این نشریه به موضوعات رهبری، مدیریت و بازاریابی پرداخته است؛ چرا که کلید اصلی، تغییر تفکر مدیران ارشد است.
تبلیغات خلاق
تبلیغات خلاق را در صفحات 34 تا 37 بخوانید. موضوعات این تبلیغات عبارتند از:
1. چاقی خودکشی است
2. حمل و نقل آسان
3. تبلیغات خدمات عمومی در افریقا
4. مدارس چتربازی برای مردم عادی
5. شوینده‌ای که خیابانهای شهر را تمیز می‌کند.
6. لطفاً پیامک فولکس واگن را نخوانید.
شما در این 4 صفحه با مجموعه‌ای از کمپینهای بزرگ دنیا آشنا می‌شوید که هر یک کوشیده‌اند تا با "اثربخشی"، رفتار مردم و جامعه را در قبال موضوعات متنوع نظیر چاقی، تصادفات رانندگی و ... تغییر دهند.
 

سایر موضوعات نشریه:
1) این مشتریان را فورا به آتش بکشید.
2) خرده‌فروش برتر دنیا
3) وقتی ضعیف هستید، شما برنده‌ی مذاکره می‌شوید.
4) برترین مجلات "فروش" و "کسب‌وکار" دنیا در سال 2014 چه می‌گویند؟
5) تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، فروش، مذاکره، خرده‌فروشی

فیلم استاد دانشگاه هاروارد (دکتر اریک یوآکیمز تالر) با زیرنویس فارسی
" اریک یوآکیمز تالر، استاد برجسته‌ی برند، در این شماره، یک فیلم دارد. او در این فیلم، به نحوی آسان، و جذاب می‌آموزد: سازمانتان را از بیرون نگاه کنید، و از درون نوآور سازید.
نیازمندیهای توسعه مهندسی بازار
"عصر دیجیتالیسم" واژه‌ای است که پروفسور مایکل سولومون آن را به کار می‌برد. او می‌گوید: حوصله‌ی خوانندگان برای مطالعه بشدت کاهش یافته است. در طرحی تازه، مطالب "طنزآمیز" را در این صفحه آورده‌اند تا شاید بخشی از این مطالب طنز، مدیران را برای مطالعه برانگیزد.
این مطالب آموزه‌هایی دارد که در "قالب طنز"، بار آموزشی را بر عهده گرفته‌اند.

گفتنی آنکه توسعه مهندسی بازار به صاحبامتیازی و مدیرمسئولی پرویز درگی، و با سردبیری محسن جاویدمؤید، از سال 1386 تاکنون چاپ و منتشر میشود؛ تمام رنگی، تمام گلاسه، حاوی 80 صفحه.
علاقهمندان برای خرید این نشریه میتوانند به نشانی اینترنتی www.MarketingShop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفنهای 71 و 66408251 تماس بگیرند.
 


منبع: مارکتینگ نیوز



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد