درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11746صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 9 تیر 1393 - 07:55
(کار آفرینان بزرگ، مشاغل بزرگ ایجاد می کنند.)
5راه برای اندازه گیری آمارهای بازدهی سرمایه(ROI )در روابط عمومی
نوشته ایلیا پوزین ترجمه مریم میرعبدالحق - در جهان ارتباطات اجتماعی امروز، روابط عمومی نسبت به هر زمان دیگری از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. امروزه، یک توییت به تنهایی می تواند نسبت به کل بودجه تبلیغاتی شما ارزش بیشتری داشته باشد. مصرف کنندگان شما به دنبال کسب و کار آنلاین، خواندن نظرات، توییت کردن در مورد محصولات و منبع یابی تجربه افراد، درباره ی نام تجاری شما هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در جهان ارتباطات اجتماعی امروز، روابط عمومی نسبت به هر زمان دیگری از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. امروزه، یک توییت به تنهایی می تواند نسبت به کل بودجه تبلیغاتی شما ارزش بیشتری داشته باشد. مصرف کنندگان شما به دنبال کسب و کار آنلاین، خواندن نظرات، توییت کردن در مورد محصولات و منبع یابی تجربه افراد، درباره ی نام تجاری شما هستند.


اما شرکت های بسیاری هستند که هنوز به طور کامل بر روی آمارهای بازدهی سرمایه هایی متمرکز شده اند که نتایج روابط عمومی ها است. در حال حاضر، صنعت روابط عمومی ایالات متحده شامل بیش از 7000 شرکت با درآمد سالانه 11 میلیارد دلاری است.


این رشته در حال رشد است و 70 درصد از شرکت ها، خدمات متنوعی از روابط رسانه ای برای مدیریت رویدادها ارایه می دهند. با چنین طیف گسترده ای از خدمات و تخصص، این احساس ایجاد می شود که حرفه ی روابط عمومی مدرن دوران سختی را برای تضمین های محکم و شمارش سریع آمارهای بازدهی سرمایه پیش روخواهد داشت.

«GG بنیتز» مدیر عامل شرکت GG بنیتز و همکاران روابط عمومی می گوید: « بسیاری از شرکت ها تنها بر روی دلار ROI متمرکز شده اند، در حالی که تعداد بازدیدکنندگان روابط عمومی را هرگز نمی توان تضمین کرد. هنگامی که روابط عمومی ایجاد می شود، آنها تمایل بیشتری برای نزدیک شدن به نام تجاری دارند که منجر به بازدهی سرمایه ای می شود که در کشورهای خارجی فقط دلار سنتی برای اندازه گیری دلار وجود دارد.»


در اینجا تیم روابط عمومی شما به جای اینکه تنها اعداد و ارغام را پردازش کنند، باید در مورد پنج نکته نگران باشد:


1. آیا شما رقابت رسانه ای خود را حفظ کرده اید؟
روابط عمومی نه تنها در مورد حفظ نام تجاری خود، بلکه در مورد حفظ این مرکز توجه درخشان برای رقبای خود نیز در کانون توجه رسانه ها است. هر کانون توجه ی که بدست می آورید، هر مقاله نوشته شده در مورد شرکت شما و هر نکته ی مثبتی که دریافت می کنید، باعث می شود که به رقبای شما لطمه بزند. نادیده گرفتن طرح های روابط عمومی به رقبای شما این امکان را می دهد تا از جایگاه شما سبقت بگیرند و سطح آگاهی نام تجاری شمارا بربایند.


2. آیا تیم روابط عمومی شما، روابط با ارزشی را ایجاد کرده است؟
در قلب، «رابطه» مهم ترین بخش از روابط عمومی است. یک تیم روابط عمومی خوب به چهره های برجسته، ایجاد کنندگان رسانه ها و روزنامه نگاران متصل هستند. با این حال یک تیم بزرگ روابط عمومی، با کارکردن به عنوان یک پل ارتباطی بین نیازهای خود و نیازهای رسانه ها روابط پایداری را ایجاد می کنند.


بنیتز می گوید:«نماینده ی نام تجاری روابط عمومی ها، کسی است که به طور ثابت روزانه با رسانه ها ارتباطات برقرار می کند، از کاری که انجام می دهد درک درستی داشته باشد و برای اینکه چگونه بتوانیم تلاش های خود را از طریق پیشنهادات مشتریان حمایت کنیم، راهی بدست آورد. به عنوان یک شرکت روابط عمومی، تلاش نمی کنیم که نام تجاری خودمان را بفروشیم، بلکه راهی پیدا می کنیم تا نام های تجاری ما بتوانند به رسانه ها خدمات دهند و از طریق رسانه ها و ارتباط با آنها محصولات را به مصرف کنندگان عرضه کنیم.»


3. آیا تیم شما، برند شما را ایجاد می کند؟
صحبت از برندها، ایجاد هویت نام تجاری شناخته شده، شاید یکی از ضروری ترین دلایل برای استفاده از متخصصان روابط عمومی است. در دنیایی کهChipotle باعث توقف حرکت انیمیشن می شود تا رشته های قلب شما به زحمت کشیده شوند وادویه های قدیمی و مدل های سخنگویی بر روی اسب ها باعث ایجاد خنده می شود، نام تجاری شما از هر زمان دیگری مهم تر است. شما این توانایی را ندارید تا اجازه دهید بازار برای اینکه نام تجاری شرکت شما چه خواهد بود، تصمیم بگیرد. شما می بایست وجود خارجی آن را فعال کنید و داستان خود را بگویید.


بنیتز می گوید:« از طریق ایجاد روابط عمومی حرفه ای، شرکت می تواند با رسانه ها کار کند تا یک داستان با نام تجاری خود را به طور کامل برای مصرف کنندگان شکل دهد. آنها می توانند به مصرف کنندگان در یک نگاه کمک کنند تا تفاوت های بین نام تجاری و رقبای شما از جمله وجه منحصر به فرد، موارد قانع کننده برند شما و اینکه چرا بازار برند شما داغ و مرتبط با خواسته های آنها است را درک کنند!»


4. آیا شما به بازار هدف خود رسیده اید؟
به لطف داده های بزرگ و ابزارهای فن آوری جدید، رسیدن به هدف های کوچکتر و بخش های فرعی کوچکتر بازار هدف، آسانتر شده است. متخصصان روابط عمومی نه تنها می توانند به شما کمک کنند تا بازاری که باید بر روی آن تمرکز کنید را مشخص کنید، بلکه آنها آماده اند تا روابط را درون جامعه ای ایجاد کنید که می خواهید وارد آن شوید.


تصور کنید شما در تلاش برای هدف قرار دادن مشتریان با محصول جدید خود در صنعت محصولات زیبایی هستید. تبلیغات می توانند به رسمیت شناختن را برای شما به ارمغان بیاورد، اما روابط عمومی می تواند به شما کمک کند تا سیاست گذاران را مشخص کنید و نیازهای شما را تغییر می دهند تا منتقدان به طرفداران شما تبدیل شوند. شرکت روابط عمومی شما می داند که مشتری ایده آل شما کدام نشریات را می خواند، آنها درباره ی در رسانه های اجتماعی چه می گویند، ستاره های بزرگ دیجیتال چه کسانی هستند، بازار شما با چه افراد معروفی سروکار دارد و چگونه سهام بازار را با مخاطبان هدف بدست آورید.


5. آیا حمایت های مناسبی را بدست آورده اید؟
حمایتی بزرگ است که بتوانید نام تجاری خود را بفروشید و داستان خود را بیان کنید. مطابق با تحقیقات انجام شده توسط Nielsen،92 درصد از مصرف کنندگان بیشتر از هر شکل دیگر بازاریابی به توصیه خانواده و دوستان اعتماد می کنند. امروزه به لطف رسانه های اجتماعی، به طور متوسط شبکه مصرف کنندگان نیز شامل سازندگان، جایگاه ستاره های دیجیتال و افراد معروف هستند.


در واقع، بررسی های اخیر از کاربران رسانه های اجتماعی انگلستان نشان داد که33 درصد از تمام کاربران به دنبال شهرت هستند. و نکات مثبت این قضیه نشان داد که هنوز هم توانایی یک اثر فوق العاده در خط پایین یک شرکت وجود دارد. تنها آمار و ارقام نشان می دهد که مارک هایی که از آغاز مورد تأیید قرار گرفته اند، برای یک معامله در فروش به اندازه 20 درصد رشد دریافت کرده اند.


بنیتز می گوید:«روابط عمومی در مورد ایجاد یک محیط برای تضمین اعتبار است. یک روزنامه نگار خوب باید آنقدر کار کند تا مطمئن شود نام تجاری شما شناخته شده است و پیشنهاد برند شما در میان سردبیران، روزنامه نگاران، و سازندگان برنامه های رسانه ای، مانند افراد معروف و اثر گذاران درک شده است.


حرفه ی روابط عمومی می تواند به شما در ایجاد ارتباط و برقراری رابطه با سیاست گذاران و سهامداران مربوط به بازار هدف کمک کند. این شرکت ها می توانند به شما کمک کنند تا سیگنال محصول خود را افزایش دهید، شما را به افراد مناسب متصل کنند، و تأییدیه های معتبر را ضمانت کنند. رهبران فکری قابل اعتماد و مشهور می توانند اعتماد مصرف کننده را مانند یکی از دوستان نزدیک یا اعضای خانواده آنها جلب کند، به همین دلیل آنها می توانند برای ایجاد ارتباطات مناسب بسیار مفید باشند.


با توجه به اینکه اندازه گیری آمارهای بازدهی بسیار با اهمیت هستند، راه های بسیاری برای آن اندازه گیری آن به جای بازگشت سریع دلار به جای دلار وجود دارد. زیرا هنگامی که بیشترین دریافت را از تیم روابط عمومی خود بدست می آورید، این تنها راه نیست. تیم روابط عمومی هویت نام تجاری شما را ایجاد ، رقابت شما را در کانون توجه حفظ می کند و روابط فوق العاده ارزشمندی را برای شرکت شما شکل می دهد. ممکن است این گروه نا محسوس تر از یکسری مجموعه آمار و ارقام به نظر برسد، اما می تواند برای موفقیت شرکت شما ضروری باشد.


شما چه فکر می کنید؟ چگونه تلاش های موفقیت آمیز روابط عمومی خود را اندازه گیری می کنید؟ نظرات خود را با ما در این آدرس به اشتراک بگذارید!


http://www.forbes.com/sites/ilyapozin/2014/05/29/5-measurements-for-pr-roi/
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد