![](http://www.shara.ir/media/image/shara-MMA.PNG)
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رهبران جدید صنعتی تعهد خودشان را برای پیشبرد ماموریت انجمن بازاریابی موبایلی نشان دادند.
به گزارش گروه ترجمه شارا، انجمن بازاریابی موبایلی، انجمنی صنفی و جهانی برای صنعت تلفن همراه است که در اطلاعیه خود اعلام نموده به منظور اثرگذاری سریع در این انجمن از 9 نفر رهبران صنعتی جدید برای هیئت مدیره خود در دوره دو ساله دعوت به عمل آورده است. آنها از طیف گسترده ای از صنایع مرتبط نظیر بازاریابی، آژانس ها، صاحبان رسانه، توانمندان تکنولوژی، تحقیق و ارتباطات دور انتخاب شده اند. ضمنا این افراد در کشورهای اروپایی، خاور میانه و آفریقا صاحب منصب در کسب و کار خود می باشد. بعلاوه بیشتر بازاریابان به طور مستقیم با انجمن بازاریابی موبایلی که اخیرا بر ماموریت جدید خود متمرکز شده است همسو شده اند.
اعضای جدید و کسانی که برای بار دوم انتخاب شده ان عبارتند از:
1. الساندرا دی لورنزو، رئیس گروه بازاریابی موبایل، وودافون
2. آرتور سورینوف، مدیر تجارت الکترونیک MEA، هیلتون
3. دن کریگ، بازاریابی جهانی، Hotels.com
4. دان روزن، مدیر عامل شرکت، ژول
5. دیوید گوزن، رسانه اروپایی MD، دیجیتال، موبایل، نیلسن
6. فردریک ژوزف، مدیر عامل EMEA و پیشرو در صنعت جهانی موبایل
7. جی آلتشولر، مدیر جهانی، رسانه ها، یونیلور
8. کیم سایلر، زیرساخت ها و توانمندی های دیجیتالی در NWEN ، شرکت کوکا کولا
9. مایکل استکلر، EVP، عملیات کسب و کار جهانی، کریتو
10. نادیا گونزالس، VP، بازاریابی تلفن همراه، GEMALTO
11. نسلیهان یوکار، مدیر بازاریابی موبایل، شرکت ترک سل
12. نیکلاس باکلی، بازاریابی جهانی موبایل، موبایل سونی
13. پاتریک آلبانو، رئیس بخش توسعه، EMEA، یاهو!
14. راب دیفاین، VP - استراتژی موبایل و ساختدر بریتانیای کبیر، فرانسه، ایرلند، NL، ebookers
15. رابی دیوک، رئیس برند محصولات سیما، گوگل
16. اشتفان کرابن هافت، رئیس موبایل EMEA، Mediacom
17. تئو تئودور، EMEA MD، XAD
کریستین تریکالیتیز، رئیس انجمن بازاریابی موبایلی گفت: «ما خوشحال هستیم که ترکیبی بسیار قوی از افراد شاخص در منطقه را برای اهیئت مدیره انجمن برگزیدیم. ما متقاعد شده ایم که اعضای هیئت مدیره انجمن بازاریابی موبایلی جایگاه خودشان را به درسی یافته اند و این امر سبب می شود که در آینده این انجمن بتواند در صنعت تلفن همراه به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کند.»
کریس بابایود رئیس هیئت مدیره ضمن تشکر از اعضای گذشته این انجمن اذعان کرد: «همان اندازه که تلفن همراه به عنوان یک کانال برای بازاریابی اهمیت دارد، ترکیب این کانال ها نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. همچنین من خوشحالم که با اعضای جدیدی کار می کنم که در پیشانی شان نشانی از التزام و تعهد نسبت به این حقیقت وجود دارد.» وی افزود: « ما به همراه کنسول محلی خودمان بر ساخت دانش موبایل متمرکز شده ایم، دانشی الهام بخش و مورد اعتماد که از طریق عضویت و در چارچوب حوزه فعالیت انجمن بازاریابی موبایل ترویج می شود.»
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|