درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 00:47   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11700صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 6 تیر 1393 - 19:54
هیئت مدیره جدید انجمن بازاریابی موبایلی معرفی شدند
انجمن بازاریابی موبایلی، انجمنی صنفی و جهانی برای صنعت تلفن همراه است که در اطلاعیه خود اعلام نموده به منظور اثرگذاری سریع در این انجمن از 9 نفر رهبران صنعتی جدید برای هیئت مدیره خود در دوره دو ساله دعوت به عمل آورده است. آنها از طیف گسترده ای از صنایع مرتبط نظیر بازاریابی، آژانس ها، صاحبان رسانه، توانمندان تکنولوژی، تحقیق و ارتباطات دور انتخاب شده اند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رهبران جدید صنعتی تعهد خودشان را برای پیشبرد ماموریت انجمن بازاریابی موبایلی نشان دادند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، انجمن بازاریابی موبایلی، انجمنی صنفی و جهانی برای صنعت تلفن همراه است که در اطلاعیه خود اعلام نموده به منظور اثرگذاری سریع در این انجمن از 9 نفر رهبران صنعتی جدید برای هیئت مدیره خود در دوره دو ساله دعوت به عمل آورده است. آنها از طیف گسترده ای از صنایع مرتبط نظیر بازاریابی، آژانس ها، صاحبان رسانه، توانمندان تکنولوژی، تحقیق و ارتباطات دور انتخاب شده اند. ضمنا این افراد در کشورهای اروپایی، خاور میانه و آفریقا صاحب منصب در کسب و کار خود می باشد. بعلاوه بیشتر بازاریابان به طور مستقیم با انجمن بازاریابی موبایلی که اخیرا بر ماموریت جدید خود متمرکز شده است همسو شده اند.


اعضای جدید و کسانی که برای بار دوم انتخاب شده ان عبارتند از:
1. الساندرا دی لورنزو، رئیس گروه بازاریابی موبایل، وودافون
2. آرتور سورینوف، مدیر تجارت الکترونیک MEA، هیلتون
3. دن کریگ، بازاریابی جهانی، Hotels.com
4. دان روزن، مدیر عامل شرکت، ژول
5. دیوید گوزن، رسانه اروپایی MD، دیجیتال، موبایل، نیلسن
6. فردریک ژوزف، مدیر عامل EMEA و پیشرو در صنعت جهانی موبایل
7. جی آلتشولر، مدیر جهانی، رسانه ها، یونیلور
8. کیم سایلر، زیرساخت ها و توانمندی های دیجیتالی در NWEN ، شرکت کوکا کولا
9. مایکل استکلر، EVP، عملیات کسب و کار جهانی، کریتو
10. نادیا گونزالس، VP، بازاریابی تلفن همراه، GEMALTO
11. نسلیهان یوکار، مدیر بازاریابی موبایل، شرکت ترک سل
12. نیکلاس باکلی، بازاریابی جهانی موبایل، موبایل سونی
13. پاتریک آلبانو، رئیس بخش توسعه، EMEA، یاهو!
14. راب دیفاین، VP - استراتژی موبایل و ساختدر بریتانیای کبیر، فرانسه، ایرلند، NL، ebookers
15. رابی دیوک، رئیس برند محصولات سیما، گوگل
16. اشتفان کرابن هافت، رئیس موبایل EMEA، Mediacom
17. تئو تئودور، EMEA MD، XAD


کریستین تریکالیتیز، رئیس انجمن بازاریابی موبایلی گفت: «ما خوشحال هستیم که ترکیبی بسیار قوی از افراد شاخص در منطقه را برای اهیئت مدیره انجمن برگزیدیم. ما متقاعد شده ایم که اعضای هیئت مدیره انجمن بازاریابی موبایلی جایگاه خودشان را به درسی یافته اند و این امر سبب می شود که در آینده این انجمن بتواند در صنعت تلفن همراه به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کند.»


کریس بابایود رئیس هیئت مدیره ضمن تشکر از اعضای گذشته این انجمن اذعان کرد: «همان اندازه که تلفن همراه به عنوان یک کانال برای بازاریابی اهمیت دارد، ترکیب این کانال ها نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. همچنین من خوشحالم که با اعضای جدیدی کار می کنم که در پیشانی شان نشانی از التزام و تعهد نسبت به این حقیقت وجود دارد.» وی افزود: « ما به همراه کنسول محلی خودمان بر ساخت دانش موبایل متمرکز شده ایم، دانشی الهام بخش و مورد اعتماد که از طریق عضویت و در چارچوب حوزه فعالیت انجمن بازاریابی موبایل ترویج می شود.»


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد