درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11673صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 4 تیر 1393 - 09:54
چهارمین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی وزارت ارتباطات با خبرنگاران رسانه‌ها + عکس
چهارمین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی وزارت ارتباطات با خبرنگاران رسانه‌ها برگزار شد
  

چهارمین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی وزارت ارتباطات با خبرنگاران رسانه‌ها + عکس

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  چهارمین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با خبرنگاران رسانه‌ها با حضور محمدرضا فرنقی‌زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارت، مدیران کل روابط عمومی‌ها و مسئولان ارتباطات رسانه‌ای‌ شرکت‌های تابعه از جمله پست بانک ایران امروز چهارم تیرماه سال جاری برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر فرنقی‌زاد ضمن تقدیر از همکاری و تعامل سازنده خبرنگاران حوزه‌ وزارت‌ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه اظهار داشت: همه تلاش‌مان این است که ارتباط خوب و مستمری با خبرنگاران داشته و اطلاع‌رسانی درست و به موقع از عملکرد این حوزه داشته باشیم.
وی افزود: مدیران روابط‌عمومی زیرمجموعه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز آماده گسترش تعاملات و پاسخگوئی به موقع و ارائه اطلاعات دقیق‌تر و جامع به رسانه‌ها هستند
.


همچنین در ادامه این نشست مدیران کل روابط‌عمومی و مسئولان رسانه‌ای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از همکاری سازنده خبرنگاران حوزه به تشریح رویکردها و برنامه‌های مربوطه پرداخته و آمادگی خود را برای گسترش همکاری‌ها ابراز نمودند.


گفتنی است: در نشست مذکور هریک از خبرنگاران حوزه‌های مربوطه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداخته و خواستار گسترش همکاری‌ها و اطلاع رسانی به موقع اخبار مجموعه‌ها شدند.

 

منبع: مهر

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد