درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:49   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11672صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 4 تیر 1393 - 07:56
فرمانده سپاه قدس گیلان:
کلید واژه اصلی روابط عمومی، ارتباط با مراکز خبری و رسانه ای است
فرمانده سپاه قدس گیلان کلید واژه اصلی روابط عمومی را ارتباط با مراکز خبری و رسانه ای دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  سردار هامون محمدی صبح امروز در افتتاحیه دوره آموزشی روابط عمومی بسیج استان گیلان که با حضور اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از کارشناسان معاونت روابط عمومی این استان برگزار شد درخصوص فعالیت های اقتصادی سپاه اظهار کرد: فعالیت اقتصادی سپاه به معنای درآمدزایی و منفعت طلبی نیست و محور فعالیت های سپاه در حوزه سازندگی و خدمت رسانی است.

 

وی افزود: امروز استانداران و مسئولان با اطلاع کامل از کیفیت بالای فعالیت های سازندگی سپاه دائما با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مراجعه کرده و درخواست آبادانی استان و شهرهای خود را دارند.

 

فرمانده سپاه قدس ضمن توصیه به صداقت روابط عمومی ها تصریح کرد: متاسفانه برخی دستگاه ها گزارش غیر واقعی می دهند حال آنکه آنچه را می گویند را اصلا اجرا نکرده اند؛ لذا باید همگان بویژه روابط عمومی ها مراقب صداقت باشند.

 

سردار محمدی ضمن اشاره به وظایف روابط عمومی ها در بسیج و سپاه افزود: روابط عمومی ها در بسیج و سپاه تکلیف بزرگی دارند چرا که همواره این دو نهاد انقلابی، بیشتر از آنچه که می گویند را عمل می کنند و انجام می دهند.

 

وی ادامه داد: اولویت اقدام روابط عمومی های ما باید بیان خدمت سپاه به انقلاب و مردم باشد تا افکارعمومی بیش از پیش با مجاهدت های بسیج و سپاه در مناطقی نظیر سیستان و بلوچستان یا عسلویه و... آشنا شود.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان در خصوص پروژه "سپاه هراسی" گفت: امروز اولویت اصلی دشمن؛ پروژه سپاه هراسی است و برای تخریب سپاه تمام امکانات خود را به کار گرفته اند اما غافلند از آنکه ابتکار عمل همواره در اختیار سپاه است چرا که سپاه یک نهاد مردمی و برخاسته از بطن ملت است.

 

سردار هامون محمدی ادامه داد: از آنجا که هدف سپاه، خدمت به مردم است لذا دشمن شکست خواهد خورد و رسالت روابط عمومی ها در سپاه نیز بیان همین خدمات ارزشمند است و انعکاس اخبار نیز بایستی با رویکرد اقناعی باشد تا مخاطب همراه ما گردد.

 

وی در راستای موج تخریب سپاه توسط دشمنان افزود: دشمن حتی به تخریب کلی سپاه اکتفا نکرده و گاه توسط نیروهای داخلی خود با بیان نظرسازی های دروغین دنبال کمرنگ کردن و به انزوا کشیدن سپاه است و نظام را از پتانسیل ارزشمند سپاه تهی کند، اما (انشااله) نخواهد توانست.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان کلید واژه اصلی روابط عمومی را ارتباط با مراکز خبری و رسانه ای دانست و افزود: ارتباط باید با مخاطبین و عموم مردم که طبیعتا ارتباط دوسویه مدنظر ماست و این ارتباط نیاز به برنامه ریزی دارد.

 

به گزارش ایسنا، دوره آموزش تخصصی معاونین روابط عمومی شهرستان های استان گیلان به مدت یک روز با تدریس معاون روابط عمومی سازمان بسیج در شهر رشت در حال برگزاری است.

 

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد