درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 11:59   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1167صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 26 تیر 1391 - 05:19
احسان میراب زاده اردکانی به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی در سطح ملی شناخته شد
مشاور روابط عمومی و ارتباطات کانون سردفتران و دفتریاران در هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی در سطح کشوری انتخاب و لوح تقدیر و تندیس این دوره از جشنواره را دریافت کرد.
  

مشاور روابط عمومی و ارتباطات کانون سردفتران و دفتریاران در هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی در سطح کشوری انتخاب و لوح تقدیر و تندیس این دوره از جشنواره را دریافت کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، در این جشنواره که برای هفتمین بار و با هدف معرفی آثار برتر به منظور الگوسازی در حوزه انتشارات و توسعه و ارتقای سطح توانمندی ها و مهارت های مورد نیاز روابط عمومی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی ایران برگزار شد، احسان میراب زاده اردکانی در بخش کارشناس برتر ملی حائز رتبه نخست شد و مهیار کمانگری از موسسه مالی و اعتباری صالحین به مقام دوم دست یافت. در این بخش کسی حائز رتبه سوم شناخته نشد.
 
 میراب زاده اردکانی در کارنامه فعالیت های فرهنگی و روابط عمومی خود؛ کارشناس فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دبیرخانه شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور طرح و برنامه ریزی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، مدیر روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی و مدیریت اطلاع رسانی چهاردهمین، پانزدهمین و شانزدهمین جشنواره و نمایشگاه بین­المللی مطبوعات و خبرگزاری ها را داراست.
 
 وی همچنین مدیر روابط عمومی و تبلیغات ستاد مرکزی سومین دوره انتخابات شورایاری محله های شهر تهران، منصوب شده از سوی شورای اسلامی شهر تهران(سال1387)، مدیر اطلاع­رسانی چهارمین کنفرانس بین­المللی «فلسطین، مظهر مقاومت؛ غزه، قربانی جنایت»برگزار شده توسط مجلس شورای اسلامی(اسفند 1387)، مدیر برگزیده روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(1388) و مدیر سرای روزنامه­نگاران ایران(1390) بوده است.
 
 میراب زاده اردکانی در حال حاضر، مشاور کانون سردفتران و دفتریاران در امور روابط­عمومی و ارتباطات است.
 
 از تالیفات وی می توان به کتاب «تهران در آئینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران (نوروز 1388)؛ مجموعه کتاب های 13جلدی «معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی، طبیعی و صنایع دستی استان تهران»، نوروز 1389 اشاره کرد. این کارشناس برتر روابط عمومی های کشور درحال حاضر سردبیری ضمیمه ماهنامه حقوقی کانون را داراست.
 
 گفتنی است هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری موسسه کارگزار روابط عمومی، دانشگاه ها، روابط عمومی های وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی و در دو گروه ملی و استانی برگزار شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد