درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11662صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 4 تیر 1393 - 04:51
گسترش خدمات سازمانی اوراکل برای ارتباط تصویری با مشتری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت اوراکل به صورت رسمی اعلام کرد که برای خرید شرکت LiveLOOK از بزرگترین توسعه‌دهندگان راهکارهای همکاری‌های تصویری در سازمان به توافقات لازم رسیده است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  شرکت اوراکل به صورت رسمی اعلام کرد که برای خرید شرکت LiveLOOK از بزرگترین توسعه‌دهندگان راهکارهای همکاری‌های تصویری در سازمان به توافقات لازم رسیده است.


به گزارش شارا به نقل از وبسایت Itp، شرکت LiveLOOK نوعی فناوری مرورگر مبتنی بر فضای پردازش ابری تولید می‌کند و راهکارهای آن در بخش خدمات و فروش سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و به کارمندان امکان می‌دهد از طریق وب و فضاهای موبایلی سیستم‌های راهنمای تصویری را در اختیار مشتریان بگذارند.


شرکت اوراکل ادعا می‌کند که در حال حاضر بش از ۱۰۰ سازمان در سراسر جهان از راهکارهای LiveLOOK استفاده می‌کنند و قرار است که تولیدات این مرکز از این پس در خدمات ابری Oracle Service Cloud به دست مشتریان برسد.


این شرکت در بیانیه خود توضیح داد: «اوراکل و LiveLOOK در مجموع به سازمان‌های ارائه‌کننده خدمات مدرن امکان می‌دهند تا به صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط باشند، میزان رضایتمندی مشتریان را بالا ببرند، عاملی افزایش بهره‌وری در سازمان شوند، و در نهایت باعث شوند که از طریق کانال‌های موبایلی و مبتنی بر اینترنت هزینه‌های سازمان کاهش یابد».


سیستم Oracle Service Cloud بخشی از یک فناوری جامع‌ محسوب می‌شود که اوراکل آن را Customer Experience Cloud معرفی می‌کند و در آن راهکارهای بازرگانی، فروش، خدمات، ابزارهای اجتماعی و سیستم‌های بازاریابی مبتنی بر فضای پردازش ابری در اختیار سازمان‌ها قرار می‌گیرد.

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد