درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11634صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 3 تیر 1393 - 08:04
روابط عمومی شورای شهر تهران رتبه نخست استان را کسب کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در آیین اختتامیه نهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی ها، روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران رتبه اول و دوم در بخش پوستر، فیلم و تیزر را کسب کرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در آیین اختتامیه نهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی ها، روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران رتبه اول و دوم در بخش پوستر، فیلم و تیزر را کسب کرد.

 

شب گذشته 2 تیر ماه سال 93 در آیین اختتامیه نهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی ها که با حضور، رییس شورای اسلامی شهر تهران، مشاور روابط عمومی رییس جمهور، رئیس خبرگزاری ایرنا و همچنین دکتر ساروخانی و سایر اساتید و کارگزاران رشته ارتباطات و روزنامه نگاری برگزار شد روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران رتبه اول و دوم در بخش پوستر، فیلم و تیزر را کسب کرد.

به گزارش سرویس شهری خبرگزاری برنا، احمد مسجد جامعی رییس شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم با بیان اینکه تجربه روابط عمومی همراه با زندگی اجتماعی است، گفت: تمام روابط عمومی ها از قدیمی ترین تا جدیدترین شکل خود عناصرمشترکی دارند که قطعا استفاده از تکنولوژی و فناوری های جدید به عنوان استفاده از علم یکی از آن عناصر است.

وی ادامه داد: دیگر موضوع، نگرش معنایی است که هر فرد و جامعه ای برای خود دارد و اخبار و اطلاعات بر اساس آن تهیه تنظیم و منتشر می شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران جنبه دیگر روابط عمومی ها را عنصر هنر دانست و گفت: هنر جنبه دیگر و مهمترین وجه روابط عمومی ها است که بر عکس دیگر جنبه ها تکرار ناپذیر بوده و مبتنی بر خلاقیت های فردی است.

مسجد جامعی با بیان اینکه آموزش در هنر وجود دارد ولی موضوعی که کاری را هنرمندانه می کند خلاقیت است، گفت: به نظر من روابط عمومی کاری هنرمندانه است.

وی با بیان اینکه این موضوع مانع از استفاده از علم در روابط عمومی ها نیست، تصریح کرد: هیچ هنرمندی نیست که از علم بهره نبرده نباشد ولی آنچه هنرمند را متمایز می کند جنبه هنری و خلاقیت وی است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه استفاده از ابزار ها در اولویت دوم قرار دارند، گفت: افرادی بوده اند که علی‌رغم داشتن بیشترین ابزارهای رسانه ای به دلیل استفاده نکردن از این جنبه، جشنواره ها و اخبارشان نتیجه معکوس در بر داشته است.

مسجد جامعی با بیان اینکه روابط عمومی ها برای موفقیت باید جای خالی ذهن مخاطب را در جامعه پر خبر امروز شناسایی کرده و سرمایه گذاری خود را در این بخش انجام دهند، اظهار داشت: هر روابط عمومی تاثیر گذاری حتما یک عنصر خلاقیت و هنرمندانه درخود دارد که باید آن را شناسایی کرد.

وی در ادامه بر لزوم به حداقل رساندن موضوعات محرمانه در سازمان ها اظهار داشت: روابط عمومی حوزه محرمانه ندارد ضمن اینکه مناسبات امروز به گونه ای است که حوزه محرمانه را به حداقل رسانده است و بازهم آن را کاهش خواهد داد و در چنین شرایطی روابط عمومی ها می بایست اعتماد افکار عمومی را جلب و به گونه ای تاثیر گذار در آن نفوذ کنند و برای تحقق آن نیازمند خلاقیت است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین بر لزوم داشتن صداقت در ارتباط با مخاطبان ضمن قائل شدن احترام تاکید کرد و گفت: پیش از این در یکی از کارخانه های تولید شامپوی خارجی، کارگری به دلیل نارضایتی از کارخانه سیانور در شامپوها ریخت؛ کارخانه هم می توانست این خبر را سانسور کند و هم به اطلاع رسانی صادقانه در خصوص آن بپردازد که وقتی از راهکار دوم استفاده کرد ارزش سهام وی به سرعت ارتقا پیدا کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد