درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1163صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 25 تیر 1391 - 14:05
وزیر صنعت، معدن و تجارت: روابط عمومی ها تحریم شکن باشند
وزیر صنعت، معدن و تجارت معتقد است که روابط عمومی ها در شرایط خاص کنونی کشور و فشارهای تحریمی باید علاوه بر انجام رسالت تاریخی خود، تحریم شکن بوده و در فضای کسب و کار امید آفرین باشند. 'مهدی غضنفری'در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت، معدن و تجارت گفت: هر چند که دشمنان در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های بسیاری برای به زانو در آوردن ملت ایران انجام دادند، اما تجربه نشان داده که به هیچ عنوان در اهداف خود موفق نبوده اند.
  

وزیر صنعت، معدن و تجارت معتقد است که روابط عمومی ها در شرایط خاص کنونی کشور و فشارهای تحریمی باید علاوه بر انجام رسالت تاریخی خود، تحریم شکن بوده و در فضای کسب و کار امید آفرین باشند.

به گزارش شارا، 'مهدی غضنفری' روز یکشنبه در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت، معدن و تجارت گفت: هر چند که دشمنان در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های بسیاری برای به زانو در آوردن ملت ایران انجام دادند، اما تجربه نشان داده که به هیچ عنوان در اهداف خود موفق نبوده اند.

وی ادامه داد: تحریم های اخیر در شرایطی به کشورمان اعمال می شود که تحریم کنندگان مدعی هستند در این فشارها آسیبی به مردم وارد نمی شود و هر چند که ملت ایران به سختی می افتند، اما از اهداف خود عقب نشینی نخواهند کرد.

به گفته وی، هدف تحریم ها ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی است و به همین دلیل با بهره برداری از رسانه های مختلف تلاش می کنند تا فضای ناامید کننده ای را در میان مردم ایران ترسیم کنند، اما غافل از هوشیاری ملت ایران هستند.

غضنفری همچنین گفت که روابط عمومی ها نقش مهمی در پاسخگویی به نیازهای مخاطبان، ارایه به هنگام اطلاعات، افزایش سطح آگاهی ذینفعان و بالندگی دستگاه ها دارند.

وی بر ضرورت ارتباط دو سویه میان روابط عمومی و ذینفعان تاکید کرد و گفت: اداره کردن ارتباطات با ذینفعان در راستای موضوعات استراتژیک یک سازمان با استفاده از ابزار و روش های خاص، فلسفه وجودی روابط عمومی محسوب می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تصریح بر این که، 40 درصد از تولید ناخالص داخلی بر دوش فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت است، افزود: این وزارتخانه با 75 میلیون ذینفع سر و کار دارد که باید به نیازهای آن توجه جدی داشته باشد.

وی معتقد است: روابط عمومی ها منشاء تولید خبر محسوب می شوند و باید دست اندرکاران این حوزه به انعکاس شفاف خبری با در نظر گرفتن ظرافت های مورد نیاز توجه ویژه داشته باشند.

یادآور می شود: نخستین جشنواره دو روزه روابط عمومی های برتر صنعت، معدن و تجارت در چهار سطح فعالیت سازمانی برگزار شد که این بخش ها شامل شرکت‌های توسعه‌ای و سازمان های مادر تخصصی، بنگاه های ملی و شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی، شرکت‌ها و ادارات تابعه در استان ها و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد