درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:23   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11616صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 2 تیر 1393 - 19:23
استاد دانشگاه تهران: روابط عمومی ها باید تحلیلگر و فعال باشند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-پیشکسوت عرصه روابط عمومی و استاد دانشگاه تاکید کرد: روابط عمومی ها باید از منفعل بودن پرهیز کرده و با خلاقیت و نوآوری در حرفه خود عنصری فعال باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-پیشکسوت عرصه روابط عمومی و استاد دانشگاه تاکید کرد: روابط عمومی ها باید از منفعل بودن پرهیز کرده و با خلاقیت و نوآوری در حرفه خود عنصری فعال باشند.

 

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه ایرنا، باقر ساروخانی عصر دوشنبه در آیین اختتامیه ˈنهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی هاˈ تولید، خلاقیت، نوآوری، مخاطب محوری و القاء درست پیام را از ویژگی های یک روابط عمومی خوب برشمرد و گفت: حرکت روابط عمومی ها باید توام با خلاقیت و تولید باشد.

وی، داشتن توان ذاتی، استعداد، تجربه و انگیزش را از دیگر ویژگی های بارز یک روابط عمومی خوب و خلاق عنوان کرد و گفت: اگر افراد در روابط عمومی ها بتوانند این شاخصه ها را داشته باشند به طور یقین در جذب مخاطب و القای پیام خود موفق عمل خواهند کرد.

این استاد دانشگاه همچنین تحلیل دیدگاه ها و استفاده از تجربه های دیگران که بتواند آنها را برای انتقال پیام درجامعه کمک کند، یک ویژگی بارز دیگر روابط عمومی های خوب و فعال برشمرد.

ساروخانی افزود: روابط عمومی ها همچنین می توانند سه زبانه باشند یعنی نوشتاری، گفتار و زبان بدن (مکمل زبان رسمی) داشته و پیام خود را به خوبی به جامعه و افراد منتقل کنند.

وی ادامه داد: گاهی اوقات یک نگاه و یک اشاره می تواند دریایی از پیام ها را منتقل کند که شاید صدها نوشته قادر به این کار نباشد از این رو باید اینگونه حرکات بدن در جهتی که جذب مخاطب را در پی داشته باشد مورد استفاده قرار گیرد.

این پیشکسوت عرصه روابط عمومی تاکید کرد: تولیدات روابط عمومی ها ابتدا باید در دل آنها و سپس در قلب دیگران بنشیند که این مهم با اعتقاد راسخ افراد در روابط عمومی ها انجام خواهد شد.

آیین اختتامیه نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ها عصر امروز با حضور محمدرضا صادق مشاور مطبوعاتی و رسانه ای رییس جمهوری، محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، احمد مسجد جامعی رییس شورای شهر تهران و جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط عمومی در هتل ارم تهران در حال برگزاری است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد