درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 01:04   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11614صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 2 تیر 1393 - 18:43
مشاور رسانه ای ریاست جمهوری: کارکرد تبلیغی روابط عمومی ها در چند سال گذشته مانع بالندگی آنان شده بود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور رسانه ای ریاست جمهوری گفت: بخشی از مشکلات روابط عمومی ها و مغفول ماندن بالندگی آنان در سال های گذشته ناشی از تبلیغی شدن این واحدها بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور رسانه ای ریاست جمهوری گفت: بخشی از مشکلات روابط عمومی ها و مغفول ماندن بالندگی آنان در سال های گذشته ناشی از تبلیغی شدن این واحدها بوده است.

 

ه گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صادق عصر دوشنبه در نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ها که در هتل ارم تهران برگزار شد، افزود: گفتمانی که در یک سال گذشته شاهد آن بودیم بر مبنای اعتدال و دوری از هر گونه وجه تبلیغی در بخش های مختلف به ویژه روابط عمومی ها بود.

وی حضور مردم در انتخابات سال گذشته را نمادی از دوری جستن آنان از تبلیغات کذب دانست و گفت: روی آوردن مردم به گفتمان اعتدال نشانگر وازدگی از تبلیغات همه جانبه و یکسویه است.

محمدرضا صادق در توضیح رابطه روابط عمومی ها با منش اعتدال با طرح این سوال، گفت: آیا با هدایت موضوعات در مسیر افراط و سوق دادن مسائل تا جایی که اذهان عمومی تحت تاثیر قرار گیرد می توان به هدف های مورد نظر رسید؟

صادق افزود: عملکرد روابط عمومی ها باید به گونه ای باشد که برگرفته از اعتدال گرایی و بنیان های فکری این منش نشات گیرد.

مشاور رسانه ای ریاست جمهوری به تحولات سیاسی سال های بعد از 84 اشاره کرد و گفت: افراط گری در این سال ها روابط عمومی ها را ناگزیر به بزرگنمایی آنچه که اتفاق می افتاد کرده بود تا بدین وسیله افکار عمومی تحت تاثیر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: بنای فکری و عملی دولت تدبیر و امید اعتدال گرایی و دوری از هر گونه افراط و تفریط است چرا که رویکرد افراطی همچنان که در سال های گذشته شاهد بودیم محکوم به شکست است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد