درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 20:32   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11596صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 1 تیر 1393 - 15:40
پنجمین کنفرانس آسیایی رسانه و ارتباطات جمعی 2014 ژاپن
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پنجمین کنفرانس آسیایی رسانه و ارتباطات جمعی 2014 از 13 تا 16 نوامبر 2014 در اوزاکا، ژاپن برگزار می شود. به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس که توسط انجمن علمی بین المللی سازماندهی شده در مرکز کنفرانس بین المللی اوزاکا فراخوان پنجمین دوره خود را اعلام کرد. علاقه مندان به ارائه مقاله در این کنفرانس می توانند خلاصه آثار خود را تا تاریخ 1 ژوئیه 2014 برای دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پنجمین کنفرانس آسیایی رسانه و ارتباطات جمعی 2014 از 13 تا 16 نوامبر 2014 در اوزاکا، ژاپن برگزار می شود.


به گزارش گروه ترجمه شارا، این کنفرانس که توسط انجمن علمی بین المللی سازماندهی شده در مرکز کنفرانس بین المللی اوزاکا فراخوان پنجمین دوره خود را اعلام کرد.
علاقه مندان به ارائه مقاله در این کنفرانس می توانند خلاصه آثار خود را تا تاریخ 1 ژوئیه 2014 برای دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.


حامیان این کنفرانس عبارتند از:
انجمن بین المللی علمی با همکاری دانشگاه واسدا (ژاپن)، دانشگاه برکبک لندن (انگلستان)، موسسه ملی آموزش و پرورش (سنگاپور)، دانشگاه ملی تاینان (تایوان)، دانشگاه لینکلن (UK)، موسسه هنگ کنگ آموزش و پرورش (HKSAR)، ویرجینیا تک (USA) و دانشگاه آبرن (USA).

محورهای فرعی کنفرانس عبارتند از:
• تبلیغات، بازاریابی، و روابط عمومی
• رسانه های دیجیتال و استفاده از فن آوری های جدید در گردآورنده خبر
• نظریه های ارتباطات و روش
• مطالعات انتقادی و فرهنگی، جنسیت و ارتباطات
• پوشش رسانه ای حوادث ای
• ارتباطات بین المللی
• قانون، سیاست و اخلاق رسانه ای
• روزنامه ها و مجلات به چاپ / رسانه های دیجیتال
• ارتباطات جمعی
• رسانه و جهانی شدن
• روزنامه نگاری
• آموزش و روزنامه نگاری اسکولاستیک
• ورزش، رسانه و جهانی شدن
• مدیریت رسانه و اقتصاد
• ارتباطات سیاسی و طنز
• ارتباطات بصری
• رسانه ها و آموزش و پرورش: آموزش روزنامه نگاران
• رسانه های اجتماعی و فناوری ارتباطات
• مستند تولید
• فیلم


منبع: http://iafor.org/iafor/conferences/mediasia2014/
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد