شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، میشل ماستروباتیستا- تا همین اواخر، لینکداین تنها شبکه ویژه ای بود که بیش از 500 نفر از شخصیت های تاثیرگذار جهان از قبیل ریچارد برانسون، رئیس جمهور باراک اوباما، بیل گیتس و آریانا هافینگتون به عنوان بستری برای انتشار از آن بهره مند می شدند. نشریاتی چون یو اس ای تودی، مجله تایمز، و وال استریت ژورنال قادر بودند محتوای خودشان را از طریق این بستر به اشتراک بگذارند. در ماه فوریه 2014 لینکداین همه چیز را تکان داد و اعلام کرد که سکوی انتشار خود را برای تمام کاربرانش آزاد کرده است.
این شرکت اعلام کرد که صحنه ای رولی داشته باشد، در ابتدا پیش از همگانی شدن آن در سراسر جهان برای حدود 25 هزار کاربر انگلیسی زبان لینکداین در دسترس گذاشته شد. به منظور دسترسی به سامانه پیش از سایر نقاط جهان، افراد باید مواردی را در پروفایل شخصی شان به کار می بردند.
این خبر عالیست!
به عنوان کارگزار روابط عمومی، ما همیشه جویای فرصت های رهبری فکری برای مشتریان خود هستیم. رایان روسلانسکی، رئیس محصولات محتوایی در لینکداین، یادداشت های اثرگذاران به طور متوسط 20 هزار بار در سایت دیده می شود، 250 لایک می خورد، و 80 کامنت دریافت می کند.
اگرچه لینکداین هیچ برنامه ای برای افزودن به شبکه های انحصاری 500 ندارد، تغییرات به معنای این است که هر کاربری عالی است، محتوای محرک فکر می تواند این قابلیت را داشته باشد که دنبال کنندگان زیادی پیدا کند، درآمد را افزایش دهد. تغییر به کاربران این دلیل را می دهد که دلیلی برای بازگشت به سایت داشته باشند. این دلیل می تواند به اشتراک گذاری، ارسال مطلب، نه فقط در هنگامه شکار است.
شما می دانید کدام مشتری وبلاگ را در صنعت خود دوست دارد؟ آنها را متقاعد سازید که محتوای واقعی خود را از طریق لینکداین میان مخاطبان و پیروان جدید خود منتشر کنند. نکته این است که مشتری نیاز خواهد داشت که به طور مستقیم از طریق پروفایل شخصی شما یادداشت بگذارد یا آن اندازه احساس راحتی کند که دسترسی خود را با شرکت روابط عمومی شان به اشتراک بگذارند. چیزی که در لینکداین پست شده، محتوایی که می تواند در سراسر شبکه های اجتماعی دیگر ترویج شود. بگذارید یادآور شوم که هرگز منافع سئو را در لینکداین فراموش نکنید. از آنجا که گوگل در حال حاضر در لینکداین به عنوان یک منبع معتبر دیده می شود، محتوای پست شده به لینکداین احتمالا رتبه بالاتری از وبسایت شرکت و شخصی (اگر مرتبط باشد) بدست آورد.
من فقط موفق شدم که به بستر انتشار محتوا دسترسی داشته باشد و من نتایج بزرگ اولیه را مشاهده کردم. آیا کسی آن را تجربه کرده است؟ آیا شما آن را به مشتریتان پیشنهاد می کنید؟
منبع: http://www.business2community.com/public-relations/opening-linkedins-publishing-platform-means-pr-practitioners-0820039#6uuKyz5HwCMhPwlA.99
منبع: شارا
|