درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:55   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11577صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 31 خرداد 1393 - 18:18
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد برتر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در آئین نکوداشت و تقدیر از روابط عمومی های صنعت آب وبرق سراسر کشور، شرکت توزیع نیروی برق استان یزد موفق به کسب رتبه اول درجشنواره آگاهی بخشی و فرهنگ سازی صنعت آب و برق کشور شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در آئین نکوداشت و تقدیر از روابط عمومی های صنعت آب وبرق سراسر کشور، شرکت توزیع نیروی برق استان یزد موفق به کسب رتبه اول درجشنواره آگاهی بخشی و فرهنگ سازی صنعت آب و برق کشور شد.

به گزارش شارا به نفل از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد؛ در نخستین جشنواره ای که توسط وزارت نیرو و با حضور مقام عالی وزارت نیرو در سالن همایش وزارت نیرو برگزار شد روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد براساس آرای هیئت داوران نخستین جشنواره آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در صنعت آب و برق کشور موفق شد رتبه اول جشنواره را از آن خود نموده و لوح سپاس جشنواره را دریافت نماید.در این جشنواره که بیش از100 شرکت مورد ارزیابی قرار هیئت داوران قرار گرفتند نحوه ارزیابی آن بر اساس 10 معیار و 50 زیر معیار با اعمال 60درصد ضریب کیفی و 40درصد کمی بوده که از جمله معیارهای ارزیابی می توان به فرهنگ سازی و آموزش همگانی ، ارتباط با رسانه ها ، پژوهش و افکارسنجی ، مدیریت و برنامه ریزی و بکارگیری فن آوری های نوین، خلاقیت و نوآوری و مستند سازی در حوزه روابط عمومی اشاره کرد .آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره طی دو مرحله توسط داوران متخصص صنعت آب وبرق و همچنین اساتید ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی مورد ارزیابی قرار گرفت و شرکت توزیع نیروی برق از مجموع 1000 امتیاز ، موفق به کسب 880 امتیاز و حائز رتبه نخست شد.از اهداف برگزاری جشنواره می توان به معرفی رویکرد های نوین وزارت نیرو در آگاهی بخشی و فرهنگ سازی ، تبیین راهبرد ها و اهداف و برنامه ها همچنین تبادل تجربیات درون و برون سازمانی اشاره کرد.در آیین گشایش این جشنواره، محمدپیرعلی ،مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو فرهنگ‌سازی را سیاست کلان وزارت نیرو دانست و گفت: تمام فعالیت‌های انجام شده در بحث فرهنگ‌سازی در صنعت آب و برق مستندسازی می‌شود تا نتایج اثربخشی حاصل شود.وی با بیان اینکه روابط عمومی‌های صنعت آب و برق در سراسر کشور آمادگی دارد تا براساس خواسته وزیر نیرو همه راهبردها و برنامه را کاملا شفاف بیان کنند، گفت: اکنون در برنامه‌ها و راهبردهای روابط عمومی‌ها در صنعت آب و برق در سراسر کشور، فضایی ایجاد شده است که همه روابط عمومی‌ها از تک تک راهبردها آگاه و برای اجرای آنها در حوزه روابط عمومی آماده باشند.علیرضا باقری ، مدیردفتر روابط عمومی این شرکت که مفتخر به دریافت لوح سپاس به امضاء وزیر نیرو شده است در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح محورهای جشنواره گفت : فرهنگ سازی و آموزش همگانی، ارتباط با رسانه، پژوهش و افکارسنجی، ارتباطات مردمی، انتشارات و تبلیغات، مدیریت و برنامه ریزی، بکارگیری فن آوری های نوین، جشنواره و نمایشگاه، نوآوری و خلاقیت زیرمحورها و مستندسازی در حوزه روابط عمومی از محورهای جشنواره بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد