شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در آئین نکوداشت و تقدیر از روابط عمومی های صنعت آب وبرق سراسر کشور، شرکت توزیع نیروی برق استان یزد موفق به کسب رتبه اول درجشنواره آگاهی بخشی و فرهنگ سازی صنعت آب و برق کشور شد.
به گزارش شارا به نفل از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد؛ در نخستین جشنواره ای که توسط وزارت نیرو و با حضور مقام عالی وزارت نیرو در سالن همایش وزارت نیرو برگزار شد روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد براساس آرای هیئت داوران نخستین جشنواره آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در صنعت آب و برق کشور موفق شد رتبه اول جشنواره را از آن خود نموده و لوح سپاس جشنواره را دریافت نماید.در این جشنواره که بیش از100 شرکت مورد ارزیابی قرار هیئت داوران قرار گرفتند نحوه ارزیابی آن بر اساس 10 معیار و 50 زیر معیار با اعمال 60درصد ضریب کیفی و 40درصد کمی بوده که از جمله معیارهای ارزیابی می توان به فرهنگ سازی و آموزش همگانی ، ارتباط با رسانه ها ، پژوهش و افکارسنجی ، مدیریت و برنامه ریزی و بکارگیری فن آوری های نوین، خلاقیت و نوآوری و مستند سازی در حوزه روابط عمومی اشاره کرد .آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره طی دو مرحله توسط داوران متخصص صنعت آب وبرق و همچنین اساتید ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی مورد ارزیابی قرار گرفت و شرکت توزیع نیروی برق از مجموع 1000 امتیاز ، موفق به کسب 880 امتیاز و حائز رتبه نخست شد.از اهداف برگزاری جشنواره می توان به معرفی رویکرد های نوین وزارت نیرو در آگاهی بخشی و فرهنگ سازی ، تبیین راهبرد ها و اهداف و برنامه ها همچنین تبادل تجربیات درون و برون سازمانی اشاره کرد.در آیین گشایش این جشنواره، محمدپیرعلی ،مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو فرهنگسازی را سیاست کلان وزارت نیرو دانست و گفت: تمام فعالیتهای انجام شده در بحث فرهنگسازی در صنعت آب و برق مستندسازی میشود تا نتایج اثربخشی حاصل شود.وی با بیان اینکه روابط عمومیهای صنعت آب و برق در سراسر کشور آمادگی دارد تا براساس خواسته وزیر نیرو همه راهبردها و برنامه را کاملا شفاف بیان کنند، گفت: اکنون در برنامهها و راهبردهای روابط عمومیها در صنعت آب و برق در سراسر کشور، فضایی ایجاد شده است که همه روابط عمومیها از تک تک راهبردها آگاه و برای اجرای آنها در حوزه روابط عمومی آماده باشند.علیرضا باقری ، مدیردفتر روابط عمومی این شرکت که مفتخر به دریافت لوح سپاس به امضاء وزیر نیرو شده است در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح محورهای جشنواره گفت : فرهنگ سازی و آموزش همگانی، ارتباط با رسانه، پژوهش و افکارسنجی، ارتباطات مردمی، انتشارات و تبلیغات، مدیریت و برنامه ریزی، بکارگیری فن آوری های نوین، جشنواره و نمایشگاه، نوآوری و خلاقیت زیرمحورها و مستندسازی در حوزه روابط عمومی از محورهای جشنواره بوده است.
|