درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11573صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 31 خرداد 1393 - 13:03
مدیرعامل خبرگزاری آنا: کار روابط عمومی، هنرمندانه است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل خبرگزاری آنا تاکید کرد: روابط عمومی واحدهای دانشگاهی به گونه‌ای عمل کنند تا رسانه‌ها نسبت به انتشار اخبار و افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی ترغیب و تشویق شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل خبرگزاری آنا تاکید کرد: روابط عمومی واحدهای دانشگاهی به گونه‌ای عمل کنند تا رسانه‌ها نسبت به انتشار اخبار و افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی ترغیب و تشویق شوند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری آنا، مریم جمشیدی در نشستی با مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، عشق و علاقه به کار را خمیرمایه اصلی موفقیت در تمامی کارها دانست و با توجه به اهمیت و درجه‌بندی اخبار در دانشگاه اظهار کرد: لازمه موفقیت در هر کاری بویژه در حوزه خبر و روابط عمومی، عشق، علاقه و پشتکار است.

وی با بیان اینکه اخلاص، سعه‌صدر، عشق، علم و بویژه تجربه در هر رشته و شغلی می‌تواند در کنار یکدیگر موجب پیشرفت، توسعه و دستیابی به موفقیت شود، افزود: روابط عمومی‌ واحدهای دانشگاهی برای درجه‌بندی اخبار و تحریر آن اهمیت بیشتری قائل شوند تا رسانه‌ها و سایت‌های خبری افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی را با اشتیاق بیشتری منتشر کنند.

مدیر روابط عمومی واحدتهران مرکزی نیز هنرمندانه بودن کار روابط عمومی را یادآور شد و گفت: امروزه روابط عمومی را هنر هشتم می‌دانند پس با این تفسیر، روابط عمومی صرفا یک بخش تبلیغاتی و خبری نیست لیکن به واقع وظایف روابط عمومی‌ها فراتر از این موارد است.

عامر عابدی خاطرنشان کرد: روابط عمومی می‌تواند کاستی‌ها و نارسائی‌های درون سازمانی را شناسائی کند و به دور از مقررات دست و پاگیر و کاغذ بازی‌های رایج اداری به مدیران سازمان مشاوره دهد.

وی تاکید کرد: دفاتر روابط عمومی باید همگام با عصر ارتباطات و تغییرات در علم و هنر برای تحول اساسی گام برداشته و علاوه بر اطلاع‌دهی به اطلاع‌یابی و افکارسنجی و آسیب شناسی سازمانی بپردازد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد