درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11556صفحه نخست » جمعه، 30 خرداد 1393 - 17:11
مشقت‌های خبرنگارانی که حامی ندارند
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، چندماه قبل از اینکه علاقمندان به فوتبال برنامه‌هایشان را برای سفر به برزیل هماهنگ کنند، کمیته رسانه‌های فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی برای حضور خبرنگاران و عکاسان در برزیل را با همکاری روابط عمومی این فدراسیون آغاز کرد اما از آنجایی که هزینه‌های سفر این گروه تامین نشده بود، در نهایت کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با آژانس تعطیلات رویایی برای اعزام خبرنگاران و عکاسان به توافق رسید.
  


 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، چندماه قبل از اینکه علاقمندان به فوتبال برنامه‌هایشان را برای سفر به برزیل هماهنگ کنند، کمیته رسانه‌های فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی برای حضور خبرنگاران و عکاسان در برزیل را با همکاری روابط عمومی این فدراسیون آغاز کرد اما از آنجایی که هزینه‌های سفر این گروه تامین نشده بود، در نهایت کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با آژانس تعطیلات رویایی برای اعزام خبرنگاران و عکاسان به توافق رسید.

 

در این زمینه نامه نگاری ها از سوی روابط عمومی فدراسیون فوتبال با این آژانس به موقع انجام شد و کارها پیش رفت تا آنجا که یک روز قبل از سفر خبرنگاران به برزیل نیز در محل این آژانس نشستی برگزار شد و وعده یک سفر خوب و بدون مشکل به خبرنگاران داده شد اما زمانی که این گروه 35 نفره به برزیل رسید وعده‌های داده شده نادرست و حتی در برخی موارد دروغ از آب درآمد و خبرنگاران مجبور شدند در سخت‌ترین شرایط ممکن و تنها به خاطر تیم ملی ایران وظایف شان به درستی انجام دهند.

 

براساس وعده های داده شده قرار بود اتوبوسی در اختیار خبرنگاران قرار بگیرد تا برای رفتن به تمرینات و مسابقات تیم ملی در شهرهای مختلف مشکلی نداشته باشند اما یک راننده راه نابلد و خودمحور اکثر برنامه های خبرنگاران را برهم زده و این راننده است که برای گروه خبری ایران تصمیم می‌گیرد کجا بروند و کجا نروند!

 

از سوی دیگر با وجود اینکه مشکلات گروه اعزامی بارها به مسئولان فدراسیون فوتبال و سفارت ایران در برزیل منتقل شده و سفیر هم تلاش کرد تا راهی برای حل این مشکلات پیدا کند، اما بازهم این مشکلات از سوی آزانس تعطیلات رویایی با قدرت تر از قبل پابرجاست و یک راننده برای این گروه تصمیم گیری می کند.

 

گروه اعزامی در شرایطی از سائوپائولو راهی بلوهوریزنته شدند که نزدیک به 24 ساعت با اتوبوس در راه بودند و در شرایطی که کل مسیر بارانی و هوای سردی برآن حاکم بود اما راننده با این توجیه که اتوبوس بخاری ندارد، کاری کرد که بر تعداد بیماران این گروه افزوده شد و خیلی های دیگر هم سرما خوردند.

 

اینها تنها بخشی از مشکلات این گروه خبری است که وعده های داده شده به آنها دروغین بود و مشکلاتشان هر روز زیادتر می شود. شاید تنها گناه این گروه بی حامی این است که حاضر نیستند به خاطر منافع خودشان، منافع ملی را به خطر بیندازند و با سخت ترین شرایط در حال انجام وظیفه هستند و در تمامی تمرینات و بازیهای تیم ملی حضورش پررنگ و موثر دارند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد