درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11549صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 30 خرداد 1393 - 05:49
بیستمین نشست شورای سیاستگذاری روابط عمومی مناطق آزاد کشور
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی: روابط عمومی خلاق و پویا را از الزامات موفقیت هر سازمانی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی: روابط عمومی خلاق و پویا را از الزامات موفقیت هر سازمانی است.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان در بیستمین نشست شورای سیاستگذاری مدیران روابط عمومی مناطق آزاد کشور که به میزبانی این منطقه در حال برگزاری است، روابط عمومی خلاق و پویا را از الزامات موفقیت هر سازمانی اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به کارکردها و ظرفیت های ارتباطی، خبری، تبلیغاتی روابط عمومی ها در دوران جدید، این نهاد نقش بسزایی در پویایی و دست یابی هر سازمانی به اهداف خود ایفا می کند.

 

وی بهره گیری از نیروی انسانی متخصص در حوزه های مختلف روابط عمومی را بسیار حائز اهمیت ارزیابی نمود و افزود: باید علاوه بر وظایف ارتباطی برون سازمانی، روابط عمومی ها در زمینه ارتباطات درون سازمانی میان بخش های مختلف هر سازمان نیز فعال باشند.

 

مسرور بر لزوم تحلیل و پیش بینی روند تحولات هر منطقه از سوی روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی چشم بینای هر سازمان و عامل آگاهی بخش و ارتباط دو سویه آن نسبت به جامعه هدف، مردم و افکار عمومی است و رسیدن به نقطه تبیین تحولات آینده، دقت و میزان موفقیت در تصمیم گیری و برنامه ریزی را در سازمان افزایش می دهد.

 

وی با اعلام اینکه افزایش محدوده این منطقه از ۳۲۰۰ هکتار به ۹۶۰۰ هکتار فرصت های زیادی برای توسعه این منطقه فراهم ساخته تصریح نمود: آینده منطقه آزاد انزلی با این افزایش تضمین شده است.

 

گفتنی است بیستمین نشست شورای سیاستگذاری روابط عمومی مناطق آزاد کشور با حضور دکتر احمدی افزادی مشاور دبیر و مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی مناطق آزاد، مدیران و کارشناسان روابط عمومی این مناطق به مدت دو روز در روزهای ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه جاری در منطقه آزاد انزلی در حال برگزاری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد