درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11529صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 28 خرداد 1393 - 14:07
نشست رؤسای روابط عمومی ادارات کل آموزش و پرورش کل کشور
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش هنوز سپر به دست گرفته‌ایم، به کنجی می‌خزیم که مبادا تیری به ما برخورد کند؛ واکنشانه عمل می‌کنیم، در حالی که راه مواجهه با تهاجم فرهنگی، فراکنشانه عمل کردن است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش هنوز سپر به دست گرفته‌ایم، به کنجی می‌خزیم که مبادا تیری به ما برخورد کند؛ واکنشانه عمل می‌کنیم، در حالی که راه مواجهه با تهاجم فرهنگی، فراکنشانه عمل کردن است.

 

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا جدایی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در نشست رؤسای روابط عمومی ادارات کل آموزش و پرورش کل کشور با اشاره به اینکه متأسفانه در شرایط امروز کشور، رسانه‌های مکتوب با استقبال کمتری نسبت به سایر رسانه‌ها از سوی مخاطبان مواجه هستند، اظهار داشت: برای رسیدن به شرایط اوج و رشد مجدد، رسانه‌های مکتوب نیازمند یک بازتعریف جدید هستند.

 

وی افزود: همگرایی بین روابط عمومی ادارات و رسانه‌های گروهی می‌تواند باعث ایجاد شرایط مثبتی و در نهایت رشد افکار عمومی شود. رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر همکاری تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها با آموزش و پرورش اظهار داشت: اعتقاد داریم تمامی ادارات و ارگان‌ها باید با عزمی ملی در این عرصه تلاش کنند و با یاری رساندن به وزارت آموزش و پرورش، این نهاد را در رسیدن به اهدافش یاری دهند. جدایی با بیان اینکه توسعه مشارکت‌ها در وزارت آموزش و پرورش یکی از اهداف اصلی این سازمان در دوره جدید است، خاطرنشان ساخت: همکاری و تعاملی که رسانه‌های گروهی می‌توانند در این بخش با ما داشته باشند، قطعاٌ در افزایش مشارکت عمومی در فعالیت‌های این وزارتخانه تأثیر بسزایی خواهد داشت.

 

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش کم‌کم به نقطه‌ای می‌رسیم که جایی برای استبداد پیام نباشد. وی با اشاره به اینکه کلمه «ارتباطات» در گذشته معمولاً در حد ارتباط فرد با اعضای خانواده، طایفه، شهر و دیار یا دولت و ملت اطلاق می‌شد، اظهار داشت: امروزه معنا و مفهوم ارتباطات از سطح منطقه و کشور خارج شده و شهروندان، جامعه جهانی نوین دنیای امروز هستند.

 

جدایی با بیان این که رشد و گستردگی ارتباطات موجب شد انسان امروزی از مفهوم دهکده جهانی عبور و در حال تحقق خانواده جهانی باشد، افزود: امروز می‌بینید که کشورهایی با چند هزار جمعیت، شهروند یک کشور را تشکیل داده‌اند اما گاهی یک شبکه بزرگ اجتماعی دارای میلیون‌ها کاربر است و کشور مجازی پدید آمده است. وی با بیان برخی ویژگی‌های فضای مجازی و استقبال نسل جوان از این پدیده جذاب، خاطر نشان کرد: دنیای ارتباطات و اطلاعات، دنیای فوق‌العاده‌ای است؛ اگر چه در فضای مجازی با افراد به عینه برخورد نمی کنیم اما آثار این فضا بر جامعه، کشور، نظام تعلیم تربیت و سبک زندگی مردم مشهود است؛ امروز شما می‌بینید یک نفر از گوشه کلاس در یک مدرسه، یا کنج اتاقش می‌تواند صدها و هزاران کیلومتر دورتر با کاربر دیگری در ارتباط باشد، سخن بگوید، پیام بدهد و پیام بگیرد.

 

جدایی با اشاره به اینکه ورود ما به دنیای مجازی نباید از روی ناچاری و اضطرار باشد، خاطر نشان کرد: ما باید دنیای سایبری را به عنوان یک فرصت تلقی کنیم و امروز هر پیامی که در دنیا بازتاب وسیع‌تری داشته باشد، پیام قوی‌تر و تأثیرگذار‌تر است و جهان امروز دنیایی است که در آن جایی برای استبداد پیام نیست و دوران رساندن پیام از بلندگوهای یک طرفه و سنتی به سر آمده است. وی با بیان اینکه در فضای مجازی هم آنچه که برای ما اهمیت زیاد دارد، اخلاق عمومی و ارزش‌هاست، گفت: ارتباط با شبکه اطلاعات جهانی را به عنوان یک حق شهروندی در نظام آموزشی به رسمیت می‌شناسیم.

 

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ما در آموزش و پرورش هنوز سپر به دست گرفته‌ایم، می‌ترسیم، به کنجی می‌خزیم که مبادا تیری به ما برخورد کند؛ واکنشانه عمل می‌کنیم، در حالی که راه مواجهه با تهاجم فرهنگی، فراکنشانه عمل کردن است؛ ما باید با ابزار مدرن البته نه منفعلانه بلکه فعال و شجاع و فراکنشانه وارد عرصه شویم؛ فضایی مطمئن‌تر، کم‌هزینه‌تر و با صرف زمان کمتر، امکانات لازم را برای نسل جوان فراهم کنیم.

 

جدایی خطاب به مدیران روابط عمومی استان های کشور گفت: کامل ترین و جامع ترین شکل متصور برای روابط عمومی در آموزش و پرورش روابط عمومی سایبر، تعاملی و مشارکت پذیر است زیرا در این روابط عمومی مخاطب در جایگاه اول اهمیت ایستاده است و به جای توده‌های انبوه باید به تک تک افراد توجه کامل شود، هیچ نامه‌ای بدون پاسخ نمی ماند و هیچ انتقادی از نظرها پنهان نماند، کارکنانش در هرزمان و مکانی به انجام فعالیت بپردازند.

 

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش، رتبه 24 را در میان سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌‌های اطلاع رسانی کشور دارد، تصریح کرد: مطالبات رهبر انقلاب در خصوص لزوم چابکی و نشاط و جوانگرایی در این وزارتخانه و خواسته‌های رئیس جمهور مبنی بر آموزش و تمرین نقد و نقادی و ترویج فرهنگ مطالعه و گفت‌وگو مشوق این عزم و اراده بوده تا روابط عمومی با نقد از درون و بیان کاستی‌ها و نواقص به مسئولان و شفاف سازی به جامعه در خصوص آنچه که در آموزش و پرورش رخ می‌دهد، با رعایت مصالح ملی و پرهیز از هر گونه کندروی و تندروی تلاش کند، تعریفی که از روابط عمومی ارائه می‌کند، یک روابط عمومی تحلیلگر، آینده‌پژوه، فعال علمی و مشاور باشد و به نظام تعلیم و تربیت در ایجاد انسجام اجتماعی که با توجه به تحولات جهان امروز نیاز حیات هر جامعه‌ای است، یاری و کمک کند.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد