درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1152صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 25 تیر 1391 - 12:17
اختصاصی/ محمود مختاریان: رسانه قدرت ملی است/5
مختاریان در خصوص سایر معضلات انتشارات گفت: مفصل نویسی آنقدر گریبان نگارش را گرفته که مجله ای با 64 صفحه دارای سه عنوان مطلب است. از سویی دیگر نشریات ما اکثرا عبوس هستند. در واقع جذابیت گرافیکی در آنان لحاظ نمی شود که البته این امر خود بسیار ظریف است چراکه گرافیک در نشر مثل موسیقی متن در فیلم است که نمی باست به رخ کشیده شود تا اثر گذار باشد.
  

استاد محمود مختاریان گفت: امروز رسانه ها در دنیا چنان تاثیر گذارند که یک می توان رسانه را مظهر قدرت ملی خواند.
به گزارش شارا، در ادامه برگزاری نخستین همایش تولید محتوا در روابط عمومی استاد محمود مختاریان با موضوع محتوای برتر برای نشریه داخلی برتر به سخنرانی پرداخت.
این استاد ارتباطات و روزنامه نگاری با اشاره به مظلومیت ایران پس از جنگ تحمیلی گفت: عراق متجاوز به حریم ایران بود اما پس از جنگ در بسیاری از نقاط دنیا ما را به عنوان ظالم می شناختند و این اشتباه به علت ضعف ما در عرصه تبلیغات و رسانه بود. بر همین اساس اساتید این حوزه می گویند کسی قدرت دارد که رسانه دارد.
وی افزود: هم اکنون عصر رسانه های تصویری است در حالی که ما به اثر گذاری آن واقف نبوده و از آن استفاده نمی کنیم. متاسفانه رسانه های ما هنوز تفسیری هستند.

مختاریان در خصوص سایر معضلات انتشارات گفت: مفصل نویسی آنقدر گریبان نگارش را گرفته که مجله ای با 64 صفحه دارای سه عنوان مطلب است. از سویی دیگر نشریات ما اکثرا عبوس هستند. در واقع جذابیت گرافیکی در آنان لحاظ نمی شود که البته این امر خود بسیار ظریف است چراکه گرافیک در نشر مثل موسیقی متن در فیلم است که نمی باست به رخ کشیده شود تا اثر گذار باشد.

وی در پایان تجدید نظر گرافیکی را برای همه رسانه ها لازم دانست و تاکید کرد: اگر به ادامه حیات نشریه خود علاقه دارید از حالا به فکر زیبایی و تاثیر گذاری آن باشید.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد