درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11516صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 27 خرداد 1393 - 17:55
انتشارات در روابط عمومی فرصتی طلایی برای ارتباط موثر
آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار - بااهمیت ترین کارکرد انتشارات در روابط عمومی مدیریت جریان اطلاعاتی ای است که به واسطه آن تصمیم گیری های سازمانی به رضایت و خواست مشتریان گره می خورد و اطلاع یابی و اطلاع رسانی به عنوان دو فراگرد اساسی حرفه روابط عمومی در کسب کامیابی، مفاهمه و توسعه سطح همکاری ها و کسب منافع بیشتر متقابل میان سازمان و ذینفعانش امکان پذیرمی شود.
  



شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر روابط عمومی را آینه تمام نمای یک سازمان مفروض بدانیم که با برجسته سازی کارهای فاخر و اقدامات قابل مباهات در جهان رسانه ای،افکارعمومی را به ضیافت تصویرهای مطلوب سازمانی فراخوان می دهند، انتشارات را باید پژواک صدای مشتریان و مخاطبان آن سازمان بدانیم که با انعکاس به موقع پیام های حاوی دیدگاه ها و انتظارات متقابل و واکاوی واقعیات، زمینه های پایداری مناسبات بالنده و سالمی را فراهم می کنند که به آن کارها امکان وقوع می دهد.


تردیدی نیست که انتشارات در روابط عمومی اهداف مهمی را محقق و نقش ها وکارکردهای متعددی را به عهده می گیرد که بدون ایفای آن ها نمی توان به موفقیت ارتباطات سازمانی امیدوار بود. یکی ازمهم ترین نقش های انتشارات در روابط عمومی، ارتقای توانمندی های سازمان در دسترسی به مخاطبان و ذینفعان و برقراری ارتباط مستمر و منظم و موثری است که به امکان تعامل بیشتر میان تولیدکنندگان کالا و خدمات و مصرف کنندگان بینجامد و وفاداری آنان را به سازمان و شرکت مفروض تضمین کند.


از سوی دیگر بااهمیت ترین کارکرد انتشارات در روابط عمومی مدیریت جریان اطلاعاتی ای است که به واسطه آن تصمیم گیری های سازمانی به رضایت و خواست مشتریان گره می خورد و اطلاع یابی و اطلاع رسانی به عنوان دو فراگرد اساسی حرفه روابط عمومی در کسب کامیابی، مفاهمه و توسعه سطح همکاری ها و کسب منافع بیشتر متقابل میان سازمان و ذینفعانش امکان پذیرمی شود.


باتوجه به آنچه گفته شد اکنون می توان به اهمیت موضوع انتشارات در روابط عمومی بیش از پیش وقوف یافت و برگزاری جشنواره انتشارات روابط عمومی در سطح ملی را فرصتی برای ارتقای سطح آگاهی ها و تفسیر مناسب تر از شرایطی تلقی کرد که محیط سازمان ها و روابط عمومی های متبوعه را دربرگرفته ولازم است تا متصدیان انتشارات به درستی آن را رصدکرده وبه صورت مناسب به تصمیم گیران بازتاب دهند.


به این ترتیب از دست اندرکاران جشنواره انتشارات روابط عمومی و همچنین مدیران انتشارات شرکت ها، سازمان ها و موسسات گوناگون این انتظار می رود که فرصت پیش آمده را مغتنم بدانند و ازآخرین دستاوردهای مطالعات صورت گرفته در زمینه نقش انتشارات در پیشبرد اهداف سازمانی باخبر شوند وروابط عمومی های کشور با استفاده از این دستمایه های علمی و تجربی بتوانند به ارتقای فعالیت های خود اهتمام ورزیده و از این طریق به توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سیاسی کشور در مسیر تحقق آرمان های مقدس انقلاب اسلامی به زعامت مرجع عالیقدر امام خامنه ای(مدظله العالی) یاری رسانند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد