درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:00   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11516صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 27 خرداد 1393 - 18:31
انتشارات در روابط عمومی فرصتی طلایی برای ارتباط موثر
آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار - بااهمیت ترین کارکرد انتشارات در روابط عمومی مدیریت جریان اطلاعاتی ای است که به واسطه آن تصمیم گیری های سازمانی به رضایت و خواست مشتریان گره می خورد و اطلاع یابی و اطلاع رسانی به عنوان دو فراگرد اساسی حرفه روابط عمومی در کسب کامیابی، مفاهمه و توسعه سطح همکاری ها و کسب منافع بیشتر متقابل میان سازمان و ذینفعانش امکان پذیرمی شود.
  



شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر روابط عمومی را آینه تمام نمای یک سازمان مفروض بدانیم که با برجسته سازی کارهای فاخر و اقدامات قابل مباهات در جهان رسانه ای،افکارعمومی را به ضیافت تصویرهای مطلوب سازمانی فراخوان می دهند، انتشارات را باید پژواک صدای مشتریان و مخاطبان آن سازمان بدانیم که با انعکاس به موقع پیام های حاوی دیدگاه ها و انتظارات متقابل و واکاوی واقعیات، زمینه های پایداری مناسبات بالنده و سالمی را فراهم می کنند که به آن کارها امکان وقوع می دهد.


تردیدی نیست که انتشارات در روابط عمومی اهداف مهمی را محقق و نقش ها وکارکردهای متعددی را به عهده می گیرد که بدون ایفای آن ها نمی توان به موفقیت ارتباطات سازمانی امیدوار بود. یکی ازمهم ترین نقش های انتشارات در روابط عمومی، ارتقای توانمندی های سازمان در دسترسی به مخاطبان و ذینفعان و برقراری ارتباط مستمر و منظم و موثری است که به امکان تعامل بیشتر میان تولیدکنندگان کالا و خدمات و مصرف کنندگان بینجامد و وفاداری آنان را به سازمان و شرکت مفروض تضمین کند.


از سوی دیگر بااهمیت ترین کارکرد انتشارات در روابط عمومی مدیریت جریان اطلاعاتی ای است که به واسطه آن تصمیم گیری های سازمانی به رضایت و خواست مشتریان گره می خورد و اطلاع یابی و اطلاع رسانی به عنوان دو فراگرد اساسی حرفه روابط عمومی در کسب کامیابی، مفاهمه و توسعه سطح همکاری ها و کسب منافع بیشتر متقابل میان سازمان و ذینفعانش امکان پذیرمی شود.


باتوجه به آنچه گفته شد اکنون می توان به اهمیت موضوع انتشارات در روابط عمومی بیش از پیش وقوف یافت و برگزاری جشنواره انتشارات روابط عمومی در سطح ملی را فرصتی برای ارتقای سطح آگاهی ها و تفسیر مناسب تر از شرایطی تلقی کرد که محیط سازمان ها و روابط عمومی های متبوعه را دربرگرفته ولازم است تا متصدیان انتشارات به درستی آن را رصدکرده وبه صورت مناسب به تصمیم گیران بازتاب دهند.


به این ترتیب از دست اندرکاران جشنواره انتشارات روابط عمومی و همچنین مدیران انتشارات شرکت ها، سازمان ها و موسسات گوناگون این انتظار می رود که فرصت پیش آمده را مغتنم بدانند و ازآخرین دستاوردهای مطالعات صورت گرفته در زمینه نقش انتشارات در پیشبرد اهداف سازمانی باخبر شوند وروابط عمومی های کشور با استفاده از این دستمایه های علمی و تجربی بتوانند به ارتقای فعالیت های خود اهتمام ورزیده و از این طریق به توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سیاسی کشور در مسیر تحقق آرمان های مقدس انقلاب اسلامی به زعامت مرجع عالیقدر امام خامنه ای(مدظله العالی) یاری رسانند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد