درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1151صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 25 تیر 1391 - 11:54
اختصاصی/ احسان پوری: ساختار یک پورتال باید در خدمت محتوا باشد نه بالعکس/4
دکتر احسان پوری گفت: استراتژی اصلی این است که ساختار یک پورتال باید در خدمت محتوای آن قرار بگیرد. پوری ضمن تاکید بر اهمیت نظرات مخاطبان یک پورتال گفت: امروزه در طراحی یک وب سایت اطلاع رسانی یا پورتال مخاطب تعیین می کند به چه چیزی نیاز دارد و چه شکلی را می پسندد.
  

دکتر احسان پوری گفت: استراتژی اصلی این است که ساختار یک پورتال باید در خدمت محتوای آن قرار بگیرد.
به گزارش شارا، در ادامه برگزاری نخستین همایش تولید محتوا در روابط عمومی دکتر احسان پوری با موضوع الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در پورتال های سازمانی به سخنرانی پرداخت.
پوری ضمن تاکید بر اهمیت نظرات مخاطبان یک پورتال گفت: امروزه در طراحی یک وب سایت اطلاع رسانی یا پورتال مخاطب تعیین می کند به چه چیزی نیاز دارد و چه شکلی را می پسندد.

وی افزود: در واقع در این بخش ما با استفاده از تجربیات کاربران اطلاعات را نمایش می دهیم. همچنین امکان ارتباط و گردش کاری با استفاده از نرم افزارهای کاربردی برای مخاطبان وجود دارد.

پوری گفت: وینتون سرف پدر وب  معتقد است رفتار کاربران در فضای مجازی روند توسعه وب را هدایت می کند.
وی ادامه داد: حرکت در پورتال باید به گونه ای باشد که کاربران بدون زحمت و فوت وقت به اطلاعات دسته بندی شده ما دسترسی داشته باشند. در واقع اول خود شما به عنوان مدیر پورتال باد بدانید مبدا محتوا، صاحبان آن و نهایتا مقصد کجاست.
پوری، پورتال را موجودی زنده دانست و اظهار داشت: استراتژی مدیریت محتوا تمرکز سازمان ها را از شکل سنتی خارج کرده و باعث می شود نسبت به بروز رسانی پورتال ها حساس شوند. همچنین یک پورتال مناسب باید به مدیرامکان دهد به راحتی کارکردهای لحظه ای آن را در اختیار داشته و آنها را آنالیز کند.
وی در پایان به موضوع امنیت پورتال ها پرداخت و گفت: امروزه مردم نا گزیرند با فضای مجازی ارتباط داشته باشند اما پورتالی موفق است که حفظ حریم خصوصی کاربران را تامین کند
.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد