درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11482صفحه نخست » دوشنبه، 26 خرداد 1393 - 07:43
کمیته اطلاع رسانی حج و زیارت تشکیل شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کمیته اطلاع رسانی حج و زیارت به منظور بهبود و یکپارچگی روند اطلاع رسانی در حوزه حج و زیارت تشکیل شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کمیته اطلاع رسانی حج و زیارت به منظور بهبود و یکپارچگی روند اطلاع رسانی در حوزه حج و زیارت تشکیل شد.

 

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، کمیته اطلاع رسانی حج و زیارت به منظور بهبود و یکپارچگی در روند اطلاع رسانی به حجاج، معتمرین و زائران عتبات و تمرکز و انسجام در امر اطلاع رسانی به زائران، کارگزاران و عوامل اجرایی و فرهنگی و کادر پزشکی در سفرهای زیارتی با همت روابط عمومی سازمان حج و زیارت تشکیل شد.

بر اساس این گزارش کمیته اطلاع رسانی حج و زیارت از مجموعه ای از صاحبنظران عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی و انفورماتیک شامل مدیران و مسئولین و کارشناسان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری، موسسه فرهنگی عمره سعادت، شرکت شمسا و مرکز پزشکی حج و زیارت تشکیل شد.

تعیین اهداف و سیاست‌های اطلاع رسانی در حوزه حج و زیارت، نیازسنجی و تعیین گروه‌های هدف و تولید محتوای اطلاعاتی مورد نیاز هر گروه، شناسایی ابرازهای اطلاع رسانی کارآمد و استفاده از تکنولوژی‌های نوین، همچنین بهره گیری از ظرفیت‌های موجود درون سازمانی و برون سازمانی و ارتباط مستمر و هدفمند با رسانه‌ها در راستای اطلاع رسانی بهتر در حوزه حج و زیارت از برنامه‌های این کمیته خواهد بود.

همچنین مقرر شد کارگروهی در اسرع وقت نسبت به تدوین شیوه نامه اطلاع رسانی حج و زیارت در سازمان حج اقدام ورزیده و خروجی آن جهت اجرا به تصویب مسئولین ارشد سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برسد.


سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تاکنون با راه اندازی پایگاهای اطلاع رسانی، چاپ کتاب، جزوه، نشریه و بروشور‌های آموزشی و تولید نرم افزارهایی متعدد با موضوع زیارت، تولید تیزرها و محصولات رسانه ای و ارسال پیامک به زائران در زمینه اطلاع رسانی به حجاج و زائران تلاش کرده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد