شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین کنفرانس بین المللی صنعت نمایشگاه ایران توسط موسسه کارگزار روابط عمومی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی و شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا و با همکاری دانشگاه ها، تشکل های داخلی و خارجی، شرکت ها و مراکز نمایشگاهی، سازمان های بین المللی و برندهای خارجی، رهبران، اندیشمندان، نخبگان، مدیران و کارشناسان صاحب نام در حوزه صنعت نمایشگاه در روز دوم اسفندماه 1393 در تهران برگزار می شود.
به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری، نخستین کنفرانس بین المللی صنعت نمایشگاه با هدف ایجاد هم افزایی در میان متخصصان و فعالان صنعت نمایشگاهی کشور، گسترش ارتباطات ملی و بین المللی ایران از جهت تعامل با سازمان های جهانی مرتبط، نمایش نقش محوری ایران در توسعه صنعت نمایشگاه و تاکید و نمایش ظرفیت های ایران در حوزه منابع انسانی و فرصت های اقتصادی و فنآوری های نوین برگزار خواهد شد که قطعا گامی مثبت در شناسایی و حل مسایل این صنعت در کشور محسوب می شود.
ارائه بسته های فرصت های سرمایه گذاری، نمایش پتانسیل های منطقه ای و جهانی ایران، شناساندن ایران به عنوان یک منطقه ایده آل برای سرمایه گذاری، بررسی و شناخت ابعاد تجاری و اقتصادی صنعت نمایشگاه و ارایه مشاوره به علاقه مندان به تعامل و تشکیل بانک اطلاعاتی کاربردی از فعالان این حوزه از اهداف برگزاری این کنفرانس است.
این کنفرانس دارای پنج محور اصلی است که مدیریت (برنامه ریزی، اجرا، راهبری و نظارت)، مهندسی (طراحی، ساخت، استانداردها، ایمنی، آموزش، شبکه اینترنت)، اقتصاد (عرضه و تقاضا، بازدهی، سرمایه گذاری)، حقوقی (قوانین مدنی، بیمه، پروتکل های ملی و بین المللی) و انتظامی (امنیت، کنترل، نظارت) از اصلیترین محورهای آن را تشکیل میدهد که در این بخش چالشهای حرفه ای و تخصصی صنعت نمایشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
برگزاری کارگاه های تخصصی، برپایی نمایشگاه جانبی، انتشار کتاب جامع صنعت نمایشگاه و راه اندازی پورتال صنعت نمایشگاه از برنامه های محوری و اصلی این کنفرانس است که با مشارکت متخصصان این صنعت از داخل و خارج از کشور مدیریت و اجرا خواهد شد.
|