درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:53   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11405صفحه نخست » خبر یکجمعه، 23 خرداد 1393 - 10:31
تاکید وزیر نیرو بر نقش روابط عمومی ها بر فرهنگ سازی و مدیریت مصرف
مدیریت مصرف بدون ارتباط موثر با افکار عمومی امکان پذیر نیست و روابط عمومی هایی هستند که می توانند با ارتباط دوسویه با مردم هم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی کرده و حتی می توانند از نقطه نظرات آنان استفاده و عملکرد خود را ارتقاء بخشند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  وزیر نیرو گفت: با اطلاع رسانی مناسب می توان شکاف بزرگ هزینه و درآمد صنعت آب و برق کشور را از بین برد .

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، حمید چیت چیان در نخستین جشنواره آگاهی‌ بخشی و فرهنگ‌سازی در صنعت آب و برق اظهار کرد: تنها راه پرکردن این شکاف این است که قیمت ها را به قیمت واقعی برسانیم و این کار بدون همدلی، همراهی و موافقت و پذیرش مردم امکان پذیر نیست و روابط عمومی باید این واقعیت را برای مردم تبیین کند.

وی افزود: این کار با حرف های شعاری و مصاحبه با وزیر و معاون شدنی نیست، بلکه اگر شما بتوانید واقعیت ها را برای مردم ارایه کنید و قیمت آب و برق را با دیگر کشورها مقایسه کرده این امر برای مردم وجدان خواهد شد.

وزیر نیرو تصریح کرد: مردم باید متوجه شوند اگر هزینه های آب و برق را به صورت کامل ندهند زیان های ناشی از آن برای تداوم خدمات گریبانگر خود آنها را خواهد گرفت.

چیت چیان، افکار سنجی و نظرسنجی از مردم را با اهمیت دانست و گفت: ما نیازمند اطلاعات دقیق از ناحیه مردم هستیم. البته با روش های علمی و دانشگاهی و نوین باید لحظه به لحظه نقطه نظرات مردم را رصد نموده و تحلیل ها و عملکرد خود را بر اساس آن ارزیابی نماییم.

وی تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت های موثر و موجود برای تبادل و ارایه پیام کمک بگیریم. بنر زدن و اقداماتی از این دست خوب است ولی تمام ماجرا نیست.

چیت چیان استفاده از تکنولوژی های نوین و شبکه های اجتماعی را در این راستا توصیه کرد و یادآور شد: البته شخصاً نیز از شبکه های اجتماعی کمتر استفاده کرده ام ولی برخی از وزرا و همکاران که در شبکه های اجتماعی حضور دارند توانسته اند از قابلیت های و ظرفیت های شبکه های اجتماعی در راستای هدف سازمانی بهره مند شوند و حضورشان بسیار اثربخش بوده است.

وزیر نیرو با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های NGO و سازمان مردم نهاد تصریح کرد: ما می توانیم بسیاری از اطلاعات را از طریق این سازمان ها به مردم برسانیم و گاهی اثرگذاری این سازمان ها بیش از مجموعه های دولتی است.

چیت چیان، بیان نقطه نظرات اساتید و دانشگاهیان را در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص مسائل صنعت آب و برق را با اهمیت توصیف کرد و با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت رسانه گفت: مخاطب شناسی، مهندسی پیام و ارایه آن از طریق تمامی ظرفیت های رسانه ای باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی بر نقش روابط عمومی ها بر فرهنگ سازی و مدیریت مصرف تأکید کرد و گفت: مدیریت مصرف بدون ارتباط موثر با افکار عمومی امکان پذیر نیست و روابط عمومی هایی هستند که می توانند با ارتباط دوسویه با مردم هم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی کرده و حتی می توانند از نقطه نظرات آنان استفاده و عملکرد خود را ارتقاء بخشند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد