درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:23   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11401صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 22 خرداد 1393 - 10:09
اطلاع رسانی از وظایف مهم مدیران روابط عمومی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ارائه خبر از خدمات و کارهای انجام شده در جمهوری اسلامی مهمترین وظیفه خبر نگاران است این در حالی است برخی از روابط عمومی در شهرستان در امر اطلاع رسانی خدمات از طریق سایت های خبری کوتاهی می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ارائه خبر از خدمات و کارهای انجام شده در جمهوری اسلامی مهمترین وظیفه خبر نگاران است این در حالی است برخی از روابط عمومی در شهرستان در امر اطلاع رسانی خدمات از طریق سایت های خبری کوتاهی می کنند.

 

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا، روابط عمومی در هر یک  ادارات یکی از اساسی ترین و مهم ترین واحد ها است که به منظور اطلاع رسانی و پل ارتباطی قوی مابین کارکنان سازمان و محیط بیرونی آن ایفای نقش می کنند و باید جایگاه و وظیفه خودشان را به خوبی بشناسند.


امروز روابط عمومی‌ها در جایگاه کاری‌شان باید وظایف درون‌سازمانی و برون سازمانی را با هم سوق دهند و رسانه‌ها را شناخته و ارتباطی تنگاتنگ با آنها داشته باشند.


 روابط عمومی باید عملکرد و رویدادهای ادراه متبوع خود را از طریق رسانه ها به مردم معرفی کند و از سوی دیگر پیشنهادات، خواسته ها، انتقادها و نیازهای مردم را هم با مدیران در میان بگذارد، در حقیقت این وظیفه سازمان است که به این شبهات و درخواست ها پاسخ دهد بنابراین روابط عمومی برای رسیدن به این هدف به کمک رسانه ها نیاز دارد.


هریس پویا به عنوان اولین پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی در شهرستان ظرفیت‌ بزرگی برای شهرستان از جمله گزارش عملکرد ادارات شهرستان می باشد  که مدیران ادارات می توانند از فضای مطبوعاتی برای اطلاع‌رسانی به مردم استفاده کنند  و در این راستا روابط عمومی‌ها کانال ارتباطی مدیران و خبرنگاران هستند.


مدیران محترم ادارات و مسئولین روابط عمومی قطعا به این مطلب واقف هستند  اطلاع رسانی از اخبار وظیفه آنها و دانستن حق مردم است و روابط عمومی بدون کاربرد رسانه ها، نمی تواند به اهداف خود دست یابد و برای توفیق خود،محتاج و نیازمند ارتباط اصولی با رسانه هاست


متاسفانه در شهرستان هریس ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها  ضعیف  می باشد  آنها به این مهم واقف نیستند که امر اطلاع رسانی از وظایف مهم مدیران روابط عمومی است که باید بطور شفاف، به عنوان پل ارتباطی دو سویه بین دستگاه خود و مردم صورت گیرد.


مسئولین محترم باید یا از سایت اطلاع‌رسانی شهرستان استفاده کنند یا سامانه اطلاع رسانی دستگاه مربوطه را فعال و به روز نگاه دارید به جز چند اداره که پوشش خبری خوبی از طریق وب‌سایت‌های خود انجام می‌دهند، مابقی ادارت  در اطلاع‌رسانی مجازی بسیار عملکرد ضعیفی دارند.


آیا غیر این است که روابط عمومی  ها بازوی توانای دستگاهای اجرایی می باشند،و رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسولان؟


هریس پویا از شخص فرماندار, مسئولین در حوزه های فرهنگی،سیاسی،اجتماعی و اقتصادی و روابط عمومی ادارات شهرستان می خواهد  همکاری گسترده تر و صمیمانه تری رابا رسانه داشته باشند و در این زمینه تلاش بیشتر کنند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد